Tytu³: Joule (J), a fps - jak przeliczaæ? Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Marzec 05, 2010, 21:55:25 Czasami mo¿na spotkaæ podawanie mocy repliki w Joulach (d¿ulach). Jak to siê ma do fps-ów?
Oto wzór jak kto¶ chce sam obliczyæ moc wyra¿on± w d¿ulach (http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/upload/message/7/JoulesFPS.gif) Przed podstawieniem danych we wzorze, nale¿y upewniæ siê, co nastêpuje: 1. Waga BB ujêto w kilogramach. Na przyk³ad, 0.2g BB przyrównuje do 0,0002 kg. 2. Prêdko¶æ jest w metrach na sekundê a dla "leniwych" poni¿ej znajduje siê tabela - energia (d¿uli) do FPS (stóp na sekundê) dla kulki 0.2g. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e wszystkie warto¶ci energii w d¿ulach policzone zosta³y w oparciu o prêdko¶ci kulki 0.2g. Oczywi¶cie, je¶li u¿ywasz ciê¿szych kulek, zwiêkszy to parametr masy i spowoduje spadek FPS - patrz na wzór powy¿ej. Joule FPS 0,5 233 1,0 330 1,4 390 1,7 430 2,0 467 2,3 500 2,5 522 Dalej to ju¿ strach liczyæ... |