Tytu³: "OPERACJA SEARCH AND KILL 2 " Elbl±g P1 24.10.2010r g.9.00 Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Pa¼dziernik 03, 2010, 22:00:46 Witam.
W imieniu Stowarzyszenia "ERSOFT" i Shadowa ,chcia³bym zaprosic Wszystkich na imprezê z cyklu "Konflikt Arykañsko-Gubijski". [size=150]OPERACJA SEARCH AND KILL 2 [/size] Po nieudanej interwencji Si³ Rozjemczych ONZ , w pasie przygranicznym na pó³noc od miasta Elbl±g, powsta³ obszar nad którym nie panowa³y ¿adne si³y . Wojska Gubii wycofa³y siê do swoich baz. To samo zrobi³y Arykañskie Si³y Specjalne. Niestety ,w lipcu 2010 roku,przelatuj±cy na niskiej orbicie, amerykañski satelita geologiczny VOBOS 1 ,wykry³ ogromne pok³ady gazu ³upkowego. Niechc±cy :twisted: Amerykanie "wygadali" o tym fakcie siê na forum miêdzynarodowym. By³o to jak iskra rzucona na beczkê prochu. Nagle wszystkie licz±ce sie pañstwa na ¶wiecie chcia³y miec udzia³ w tym interesie. Ale ¿eby potwierdzic dane z satelity trzeba by³o pobrac próbki gleby oraz zrobic próbne odwierty. Do gry o gaz ³upkowy w³±czy³y sie takie pañtwa jak : Arykania, Gubia, USA ,Niemcy oraz Konsorcjum Polsko-Rosyjskie 8) . Ka¿da ze stron wysy³a oddzia³ specjalny wraz z naukowcem, który ma za zadanie zdobycie lub zweryfikowanie zdobytych danych. Zadania stron Arykañczycy (20-25 osób + 1 naukowiec) 1. Za³o¿yc bazê wypadow± na pó³noc od Czerwonego Domku. 2. Rozszyfrowac za pomoc± naukowca mapê z naniesionymi punktami, w których maj± obyc siê odwierty. 3. Wys³ac w okre¶lone punkty oddzia³ w którym musi znale¶c siê naukowiec. 4. Wysy³ac 2-4 osobowe oddzialy dywersyjne maj±ce na celu przeszkadzanie w badaniach wrogich oddzia³ów oraz porywanie obcych naukowców. W ka¿dym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddzia³ musi przebywac 30 min. Oddzia³y dywersyjne mog± zdobywac dane od obcych naukowców,po wcze¶nieszym porwaniu ich. Jesli strona konfliktu straci naukowca ,nie mo¿e dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzglêdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego z wrogiego oddzia³u. Gubijczycy (20-25 osób + 1 naukowiec) 1. Za³o¿yc bazê wypadow± na po³udnie od Czerwonego Domku. 2. Rozszyfrowac za pomoc± naukowca mapê z naniesionymi punktami, w których maj± obyc siê odwierty. 3. Wys³ac w okre¶lone punkty oddzia³ w którym musi znale¶c siê naukowiec. 4. Wysy³ac 2-4 osobowe oddzialy dywersyjne maj±ce na celu przeszkadzanie w badaniach wrogich oddzia³ów oraz porywanie obcych naukowców. W ka¿dym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddzia³ musi przebywac 30 min. Oddzia³y dywersyjne mog± zdobywac dane od obcych naukowców,po wcze¶nieszym porwaniu ich. Je¶li strona konfliktu straci naukowca ,nie mo¿e dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzglêdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddzia³u. Oddzia³ USA (10-15 osób+ 1 naukowiec) 1. Amerykanie zak³adaj± Tajn± Bazê w strefie zrzutu. Baza ta musi byc dobrze ukryta i zamaskowana. 2. Za pomoc± mapy ,któr± ma przy sobie naukowiec rozpocz±c odwierty. Punkty odwiertów zaznaczone s± na mapie. 3. Wys³ac jedn± dwójkê snajpersk± ,która bêdzie mia³a za zadanie rozpoznanie oraz likwidacjê naukowców z innych wrogich oddzia³ów. Zadania musz± byc wykonywane skrycie i " po cichu" 8) Z racji ,¿e Amerykanie maj± nowoczesny sprzêt wiertniczy.... ka¿dym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddzia³ musi przebywac 20 min. Je¶li strona konfliktu straci naukowca ,nie mo¿e dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzglêdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddzia³u. Niemcy (10-15 osób+ 1 naukowiec) 1. Niemcy zak³adaj± Tajn± Bazê w strefie, w której zostali wysadzeni przez ¶mig³owce. Baza ta musi byc dobrze ukryta i zamaskowana. 2. Za pomoc± mapy ,któr± ma przy sobie naukowiec rozpocz±c odwierty. Punkty odwiertów zaznaczone s± na mapie. 3. Wys³ac jedn± dwójkê snajpersk± ,która bêdzie mia³a za zadanie rozpoznanie oraz likwidacjê naukowców z innych wrogich oddzia³ów. Zadania musz± byc wykonywane skrycie i " po cichu" 8) Z racji ,¿e Niemcy maj± nowoczesny sprzêt wiertniczy (Made in Germany) 8) .... ka¿dym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddzia³ musi przebywac 20 min. Je¶li strona konfliktu straci naukowca ,nie mo¿e dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzglêdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddzia³u. Konsorcjum Polsko-Rosyjskie (10-15 osób+ 1 naukowiec) 1. Oddzia³ Konsorcjum Polsko-Rosyjskiego wyskakuje z ROSOMAKÓW w strefie wyznaczonej przez dowódctwo. Zak³adaj± tam Tajn± Bazê Baza musi byc dobrze ukryta i zamaskowana. 2. Za pomoc± mapy ,któr± ma przy sobie naukowiec rozpocz±c odwierty. Punkty odwiertów zaznaczone s± na mapie. 3. Wys³ac jedn± dwójkê snajpersk± ,która bêdzie mia³a za zadanie rozpoznanie oraz likwidacjê naukowców, z innych wrogich oddzia³ów. Zadania musz± byc wykonywane skrycie i " po cichu" 8) Z racji ,¿e Konsorcjum Polsko-Rosyjskie ma nowoczesny sprzêt wiertniczy (Made in Russia) 8) .... ka¿dym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddzia³ musi przebywac 20 min. Je¶li strona konfliktu straci naukowca ,nie mo¿e dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzglêdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddzia³u. Regulamin gry - U¿ycie replik: * Broñ podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ³adowane ilo¶ci± kulek do pe³na, magazynki Hi-cap ³adowane do pe³na ale strzelaj± na singlu - ilo¶æ magazynków dowolna. * Broñ boczna (pistolety) - pe³ne magazynki - ilo¶æ dowolna. * Broñ wsparcia - jeden du¿y magazynek 2500 kulek - jedna na grupê. * Zapas kulek 1000 szt. na jednego gracza (przenoszone w oporz±dzeniu ,w opisanym woreczku). - Sygnalizacja Trafieñ * Bezpo¶rednio po trafieniu podnosimy replikê nad g³owê jednocze¶nie komunikuj±c g³osem DOSTA£EM!!! (g³o¶no i wyra¼nie) * Po trafieniu wyci±gamy kartê trafieñ i odczytujemy wynik. Je¶li jeste¶my ZABICI idziemy na RESPA. Je¶li RANNI wo³amy MEDYKA Medyk musi nas opatrzyæ w przeci±gu 10 minut (dlatego wa¿ne jest posiadanie przy sobie zegarka, czy innego urz±dzenia mierz±cego czas) Rannego mo¿e opatrzyc tylko MEDYK Powinni¶my daæ medykowi swój banda¿, aby móg³ go nam zawi±zaæ ponad ³okciem w widocznym miejscu na lewej rêce. Mo¿na strzelaæ do osób wykonuj±cych czynno¶ci opatrunkowe. Je¶li podczas opatrywania postrzelony zostanie medyk, wtedy on równie¿, unosi karabin nad g³owê i g³o¶no mówi DOSTA£EM!!! Je¿eli wybita zostanie cala grupa, wówczas wszyscy wracaj± do Respawnu. Ranny pozostaje w miejscu trafienia go, Postawa dowolna (le¿aca, stojaca, kucaj±ca, siedz±ca - zale¿y od miejsca i ukszta³towania terenu) medyk musi dotrzeæ do niego, postawa wykonywania czynno¶ci opatrunkowych dowolna. Podczas opatrywania, na le¿±co ranny trzyma replikê kolb± do góry do momentu ukoñczenia opatrywania go. Po opatrzeniu ranny mo¿e zmieniæ miejsce ale tylko i wy³±cznie z pomoc± medyka. Gracz wraca do gry po up³ywie 10 minut od momentu opatrzenia rannego. W momencie, gdy medykowi uda siê opatrzyæ rannego, mo¿e go natychmiast ewakuowaæ z miejsca zdarzenia. * Po up³ywie 10 minut, (je¶li nie dotar³ do nas medyk) samoczynnie oznaczamy siê opask±/banda¿em na g³owie i idziemy do Respawnu (teren wyznaczony wcze¶niej przez Moderatora gry) * Uczestniczy powracaj± do gry po 15 minutach liczonych od pe³nej godziny w momencie dotarcia, do Respawnu. Powracaj±cy nie wracaj± bezpo¶rednio w miejsce starcia, lecz melduj± siê u dowódcy jako uzupe³nienie i tam zdejmuj± opaski/banda¿e, co oznacza aktywacje gracza. BEZPIECZEÑSTWO - Zabrania siê u¿ywania ognia otwartego w terenie zalesionym. - Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych ro¶lin) - Po zakoñczeniu gry wszystkie powsta³e ¶mieci zabieramy ze sob± do najbli¿szego kontenera na odpady, nie pozostawiaj±c nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozosta³o¶ci po po¿ywieniu i s³odyczach, butelek po napojach itp.) - Zabrania siê zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczêcia gry a¿ do ca³kowitego jej zakoñczenia. - Zabrania siê strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiaj±c tylko sam± replikê z za ukrycia. - W razie doznania powa¿nego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grê do czasu wyja¶nienia zdarzenia. - Podczas gry nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na nierówno¶ci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny. PRZEDMIOTY KTÓRE KA¯DY GRACZ MUSI POSIADAÆ ZE SOB¡ - Zapas 1000 kulek (najlepiej w opisanym woreczku) - Bia³y banda¿ lub bia³a ta¶ma minimum 5cm szeroko¶ci Proszê o zapoznanie siê z zasadami trafieñ i regu³ami dotycz±cymi zapasów amunicji. [size=150]Lista uczestników gry[/size] Arykañczycy (20-25 osób + 1 naukowiec) 1. Kriz ( ESSK" ERSOFT" ) 2. Metalmaster (Bezimienni Elbl±g) 3. Makenis (Niezrzeszeni Elbl±g) 4. ¯uczek (Niezrzeszeni Elbl±g) 5. Zio³o (Niezrzeszeni Elbl±g) 6. Alumnus1 (B³êkitni Elbl±g) 7. Rauko (Niezrzeszeni Pas³êk) 8. Jadzia ( ESSK" ERSOFT" ) 9. Tadzik (Olsztyn) 10. Przemo (MERCENARIES Olsztyn) 11. Przemek (Olsztyn) 12. Krissan (Niezrzeszeni Elbl±g) 13. Seaper85 (Bezimienni Elbl±g ) 14. Kasia (Bezimienni Elbl±g ) 15. Tu¶ka (Bezimienni Elbl±g) 16. Mavenrick (B³êkitni Elbl±g) 17. Adamkox (Niezrzeszeni Elbl±g) 18. Mietuski (Niezrzeszeni Elbl±g) 19. Super5 (B³êkitni Elbl±g) 20. Alex vel Olo (Zieloni Elbl±g) 21. Belliar (Niezrzeszeni Elbl±g) 22. Jankes (Niezrzeszeni Elbl±g) 23. Ma³y Klos (Niezrzeszeni Elbl±g) 24. 25. NAUKOWIEC - Fiszer (42BVE, ESSK" ERSOFT" ) Gubijczycy (20-25 osób + 1 naukowiec) 1. Shadow (Team Hipopotam) 2. Ligerius (Team Hipopotam) 3. Raven (Panthera Lêbork) 4. Cobra (Panthera Lêbork) 5. BW (Panthera Lêbork) 6. Guziol (Panthera Lêbork) 7. Ogór (Panthera Lêbork) 8. Seba (13 Pomorska Brygada Piechoty) 9. Kaliber 69 Mor±g 10. Kaliber 69 Mor±g 11. Kaliber 69 Mor±g 12. Kaliber 69 Mor±g 13. Kaliber 69 Mor±g 14. Kaliber 69 Mor±g 15. Kaliber 69 Mor±g 16. Biko (Panthera Lêbork) 17. (PGABP) 18. (PGABP) 19. (PGABP) 20. (PGABP) 21. (PGABP) 22. 23. 24. 25. NAUKOWIEC - Sparhawk (42BVE, ESSK" ERSOFT" ) [size=150]Podzia³ mundurowy[/size] Oddzia³ USA (10-15 osób+ 1 naukowiec) 1. Irek (Straszyd³o Olsztyn) 2. Wiktor (Straszyd³o Olsztyn) 3. Aro (Straszyd³o Olsztyn) 4. Dudek (Straszyd³o Olsztyn) 5. Qubec (Straszyd³o Olsztyn) 6. Raq (Straszyd³o Olsztyn) 7. Dave (Straszyd³o Olsztyn) 8. Mat (Straszyd³o Olsztyn) 9. Gregory (Niezrzeszeni Olsztyn) 10. Ma³ko¶ (Niezrzeszeni Olsztyn) 11. Body (Niezrzeszeni Olsztyn) 12. Badseed (2nd MSOB Olsztyn) 13. (2nd MSOB Olsztyn) 14. Piter (155 Delta Olsztyn) 15. (155 Delta Olsztyn) NAUKOWIEC - Tomi (42BVE, ESSK" ERSOFT" ) Niemcy (10-15 osób+ 1 naukowiec) 1. Seba (SpezGrp3 Olsztyn) 2. Ocet (SpezGrp3 Olsztyn) 3. Piotrek (SpezGrp3 Olsztyn) 4. Willman (SpezGrp3 Olsztyn) 5. Qwasiu (SpezGrp3 Olsztyn) 6. 7. 8. 9. 10. NAUKOWIEC - Tripix (42BVE, ESSK" ERSOFT" ) Konsorcjum Polsko-Rosyjskie (10-15 osób+ 1 naukowiec) 1. Adi (Pomidor Wz-93 Olsztyn) 2. Ma³y (Vnutrenniye Voiska Olsztyn) 3. Dany 4. Wrzesiek 5. Czarny 6. Rambownik 7. MG Schutze (G.S.P. Praetoria) 8. Zuber (G.S.P. Praetoria) 9. Han vel Bartas (G.S.P. Praetoria) 10. Tomazz (G.S.P. Praetoria) 11. Krynio (G.S.P. Praetoria) 12. Tomek (G.S.P. Praetoria) 13. Mormag (G.S.P. Praetoria) 14. Seba (Ragnarok E.M.P. Olsztyn) 15. Kaso (Ragnarok E.M.P. Olsztyn) NAUKOWIEC - Pshybysz (42BVE, ESSK" ERSOFT") Tytu³: Odp: "OPERACJA SEARCH AND KILL 2 " Elbl±g P1 24.10.2010r g.9.00 Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Pa¼dziernik 04, 2010, 19:10:14 Ale pojecha³e¶ z tym t³em politycznym :D
Fajne. Niestety mnie na pewno nie bêdzie - 16.10 - 08.11. jestem za granic±. Tytu³: Odp: "OPERACJA SEARCH AND KILL 2 " Elbl±g P1 24.10.2010r g.9.00 Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Pa¼dziernik 11, 2010, 10:46:48 Korekta. Jednak mogê byæ! Montujê te¿ ch³opaków. Na dzisiaj bêdzie nas 4, ale sytuacja jest dynamiczna.
Tytu³: Odp: "OPERACJA SEARCH AND KILL 2 " Elbl±g P1 24.10.2010r g.9.00 Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Pa¼dziernik 11, 2010, 15:33:49 Edit 1 posta.
Dodano listê uczestników imprezy. Tytu³: Odp: "OPERACJA SEARCH AND KILL 2 " Elbl±g P1 24.10.2010r g.9.00 Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Pa¼dziernik 16, 2010, 19:22:42 Od nas na dzisiaj:
1. Seth 2. W³odek 3. Korp 4. Hani 5. Lojtnant Jakby co, to kontaktuj sie z Sethem, bo ja dopiero 22.10 wracam. |