Tytu³: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Maj 18, 2011, 14:50:19 Witam.
Chcia³bym Wszystkich serdecznie zaprosiæ na imprezê typu milsim 24H. Impreza odbêdzie siê w dn. 2-3.07.2011r, w lasach na po³udniowy wschód od M³ynar. Przewidziana jest rozgrywka na uproszczonych zasadach ,kart ran. Jak na razie wrzucam zajawkê ... Zasady, regulamin , podzia³ stron i ewentualne wpisowe (nie wiêcej ni¿ 10 z³) w pó¼niejszym terminie....(do koñca przysz³ego tygodnia) [size=150]Na razie prosimy o wpisywanie siê chêtnych na listê ogóln±. Obowiazuje podzia³ mundurowy [/size] OPERACJA „RIPPER” Po prawie roku wzglêdnego spokoju, na pograniczu Arykañsko – Gubijskim, znów zaczynaj± siê budziæ w ludziach „Demony Wojny”. 8) Tym razem niespokojnym rejonem s± lasy w okolicy ma³ego arykañskiego miasteczka o nazwie M³ynary. W Sztabie G³ównym Armii Arykañskiej niepokój wzbudzi³ fakt ,¿e od kilku tygodni zamilk³a ca³a siatka wywiadowcza ,dzia³aj±ca w okolicy M³ynar.... Sztabowcy co¶ zaczynali przeczuwaæ.... Pó¼niejsza historia pokaza³a, ¿e niestety, nie mylili siê..... Lista : 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Pozdrawiam. Fiszer. [size=150]Gra wy³±cznie dla osób w wieku 18+.[/size] Manewry rozpoczn± siê od godziny 12.00 dnia 2.07.2011 sobota i bêd± trwa³y do 12.00 w niedzielê 3.07.2011. Przybli¿ony teren imprezy/gry jest obszar (las) znajduj±cy siê pomiêdzy miejscowo¶ciami – M³ynary, S±py, Warszewo, Zastawno, Za¶cianki. Teren ten znajduje siê oko³o 30km na wschód od Elbl±ga [size=150]Link [/size]: http://www.wikimapia.org/#lat=54.1688658&lon=19.6795177&z=14&l=28&m=b&v=1 Dok³adne mapy zostan± umieszczone wraz z rozkazami, zadaniami podczas odprawy w sobotê. Ka¿dy z graczy dostanie miniaturkê mapy jednak mo¿e jej u¿yæ tylko po zakoñczeniu gry aby dotrzeæ do pkt „biwakowego” , parkingu. Mapy bior±ce udzia³ w rozgrywce otrzymaj± tylko wyznaczone osoby ( najprawdopodobniej dowodz±cy oddzia³ami). Wszyscy uczestnicy otrzymaj± mapy w dniu rozgrywki. Do tego czasu mo¿na bazowaæ na mapach umieszczonych na forum. Stronami konfliktu s± : - Wojska Arykañskie - Armia Gubii Wojska Arykañskie Do tej strony konfliktu przypisani s± gracze ,którzy maj± mundury w kamufla¿ach : Multicam, Woodland ,Marpat ,DPM, CCE i Szwedzkie M90. Armia Gubii Do tej strony konfliktu przypisani s± gracze ,którzy maj± mundury w kamufla¿ach: Flecktarn Troperntarn, duñski M84, fiñski M/05 , WZ-93 i kamufla¿e rosyjskie. [size=150]Wszystkich Graczy prosimy o powa¿ne potraktowanie „wymogu kamufla¿owego”.[/size] Obydwie strony konfliktu startuj± z dwóch ró¿nych miejsc. Obydwie strony maj± osobne parkingi i miejsca biwakowe(tzw. Trupiarnie). Organizatorzy postaraj± siê by w miejscach biwakowych mo¿na by³o rozpaliæ ognisko, chocia¿ wszystko bêdzie zale¿a³o od pogody (susza i zwi±zane z tym zagro¿enie po¿arowe). Prosimy uczestników gry o zabranie ze sob± : namiot, ¶piwór, jedzenie na 2 dni ,latarkê i telefon komórkowy oraz du¿o „ dobrego humoru” :D Musieli¶my te¿ wprowadziæ tzw. wpisowe. Zwi±zane jest to jak wszyscy ,którzy kiedykolwiek organizowali wiêksz± imprezê ASG, wiedz± ,z kosztami organizacyjnymi i logistycznymi. Koszt wyliczyli¶my na 10 z³ od osoby. Wp³aty prosimy dokonywaæ na konto Stowarzyszenia „ERSOFT” Dane. Elbl±skie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT 82-300 Elbl±g ul. Artura Grottgera 76/2 Nr. konta. Alior Bank 56 2490 0005 0000 4500 7172 1170 W tytule wp³aty prosimy napisaæ : imiê i nazwisko , ksywê oraz MilSim 24H M³ynary.Prosimy te¿ o dopisanie w tytule wp³aty s³owo "DAROWIZNA" (zwi±zane jest to ze sprawami ksiêgowymi) Grupowo....podobnie. [size=150]Regulamin gry[/size] U¿ycie replik:- Broñ podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ³adowane ilo¶ci± kulek do pe³na, - Broñ boczna (pistolety) - 1 pe³ny magazynek. - Broñ wsparcia - jeden magazynek do pe³na( np. 2500 lulek) Ograniczenia amunicyjne: Strzelec (broñ indywidualna) - 500 szt. Kmista (zespo³owa broñ wsparcia) - 0 szt. Strzelec wyborowy (broñ snajperska) - 100 szt. Broñ krótka - 0 szt. Niedozwolone jest do³adowywanie broni innej klasy ni¿ ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie mo¿na do³adowywaæ magazynków pistoletowych; nie mo¿na do³adowywaæ magazynków M16 z amunicji snajpera). Ograniczenia mocy replik Broñ indywidualna - do 450 fps Zespo³owa broñ wsparcia - do 500 fps Broñ snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps. Broñ snajperska (powtarzalna) - do 650 fps. BEZPIECZEÑSTWO - Zabrania siê u¿ywania ognia otwartego w terenie zalesionym. - Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych ro¶lin) - Po zakoñczeniu gry wszystkie powsta³e ¶mieci zabieramy ze sob± do najbli¿szego kontenera na odpady, nie pozostawiaj±c nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozosta³o¶ci po po¿ywieniu i s³odyczach, butelek po napojach itp.) - Zabrania siê zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczêcia gry a¿ do ca³kowitego jej zakoñczenia. - Zabrania siê strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiaj±c tylko sam± replikê z za ukrycia. - W razie doznania powa¿nego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grê do czasu wyja¶nienia zdarzenia. - Podczas gry nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na nierówno¶ci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny. PRZEDMIOTY KTÓRE KA¯DY GRACZ MUSI POSIADAÆ ZE SOB¡. - Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku) - Bia³y banda¿ lub bia³a ta¶ma minimum 5cm szeroko¶ci [size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpniête z zasad Milka by Luthorusa) RLLR – Rana Lekka Lewa Rêka RLPR – Rana Lekka Prawa Rêka RLLN – Rana Lekka Lewa Noga RLPN – Rana Lekka Prawa Noga RCK – Rana Ciê¿ka Korpus RCG - Rana Ciê¿ka G³owa KIA – ZGON RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w koñczyny traktowane s± jako rany lekkie, daje to mo¿liwo¶æ odczo³gania siê od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz mo¿e samodzielnie zatamowaæ krwawienie ( obanda¿owaæ trafion± koñczynê ) . W tym celu musi zu¿yæ jeden kompletny opatrunek – banda¿. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie ¿adnej wiêcej akcji, gracz musi pozostaæ w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi ca³kowicie unieruchamiaæ staw kolanowy lub ³okciowy. W tym celu podk³adamy jaki¶ usztywniacz – patyk itd….. Je¿eli organizator w trakcie rozgrywki zauwa¿y gracza z niew³a¶ciwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa tak± osobê z gry. RCK, RCG – trafienia w korpus i g³owê, traktowane s± jako rana ciê¿ka. Po otrzymaniu trafienia gracz mo¿e tylko wzywaæ medyka. Tylko medyk mo¿e opatrzyæ ranê i ma na to 30 minut. Je¿eli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakoñczyæ grê. W³a¶ciwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysoko¶æ miê¶ni brzucha i klatki piersiowej), prawid³owo wykonane nie powinno daæ mo¿liwo¶ci wykonania sk³onu. Rana G³owy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(g³owa musi byæ obwi±zana ca³ym banda¿em z opatrunkiem,na g³owie nie mo¿e znajdowaæ siê ¿adne nakrycie g³owy) Dodatkowo osoba ciê¿ko ranna nie mo¿e nosiæ ¿adnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przej±æ kolega z teamu. Gracz mo¿e jednak u¿ywaæ broni g³ównej ( tylko jeden wpiêty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu). Dopuszczalne jest noszenie i u¿ywanie broni bocznej – równie¿ tylko z jednym aktualnie wpiêtym magazynkiem. KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba t³umaczyæ 8) Ka¿dy gracz bêdzie posiada³ na pocz±tku rozgrywki jedn± kartê trafienia. Kolejne karty bêd± nosili medycy. Rany ulegaj± kumulacji i tak : Osoba lekko rana + lekka rana = ciê¿ko ranna ( usztywniamy kolejn± koñczynê wskazan± przez kartê jednak osoba nie mo¿e nosiæ ekwipunku jak to by³o opisane wcze¶niej) Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon Osoba Ciê¿ko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon. Dobijanie Aby dobiæ rannego w sposób pewny (wyeliminowaæ przeciwnika z gry) nale¿y go dobiæ podchodz±c na odleg³o¶æ minimum 2 m i wypowiedzieæ has³o "dobijam". Ranny, niezale¿nie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry. Medycy. Medyk mo¿e siê sam uleczyæ je¶li : - zosta³ lekko ranny Medyka ciê¿ko rannego mo¿e uleczyæ jedynie inny medyk. [size=150]WA¯NE[/size] Zasady RESPAWNU Osoba trafiona (KIA) udaje siê w miesce okre¶lone na mapie jako RESPAWN/TRUPIARNIA. Gracz taki przebywa na RESPAWNIE do dnia nastêpnego ,kiedy to wchodzi ponownie do gry jako posi³ki dla swojej strony koñfliktu,o okre¶lonej przez ORGANIZATORÓW godzinie. PRZERWA OFF-GAME Wpowadzamy te¿ tzw. PRZERWÊ OFF-GAME Bêdzie ona obowi±zywaæ od godz. 23.00 w sobotê - do godz. 3.00 rano w niedzielê Podyktowane jest to wzglêdami bezpieczeñstwa graczy.Na terenie gry pe³no jest dziur po grasuj±cych tam bobrach. Kolega Beny z Teamu Kaliber 69 z Mor±ga mo¿e nt. co nie co opowiedzieæ 8) Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Maj 19, 2011, 14:14:27 Rozgrywka odbêdzie z podzia³em stron wed³ug mundurów.
Proszê wiêc Wszystkich wpisuj±cych siê na liste, o podanie w jakim bedzie mundurze. Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Maj 19, 2011, 19:09:24 dziêki Fiszer za zaproszenie!
Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Maj 20, 2011, 19:45:48 Edit 1 post - LISTA 8)
Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Maj 24, 2011, 19:50:40 Ponowna edyta 1 posta. ;)
Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Maj 26, 2011, 16:53:13 Ponowna edycja 1 posta Karty Ran - ZASADY
Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Czerwiec 03, 2011, 15:19:21 Wstêpnie mo¿esz dopisaæ:
1. Seth M90 2. Korpi M90 3. Lojtnant M90 4. W³odek M90 (50/50) Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Czerwiec 10, 2011, 08:30:54 Dziêkujê za deklaracje.
Edit 1 posta - dodano link z umiejscowieniem pola gry Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Czerwiec 10, 2011, 20:25:45 fajno - kasa za 4 szwedów posz³a.... :)
Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Czerwiec 14, 2011, 00:19:42 Edit 1 posta.
Link do zdjêæ z rekonesansu po terenie przysz³ej gry. https://picasaweb.google.com/104076228673005619319/MYnaryTerenRozgrywki?authkey=Gv1sRgCOOhlsqDm-HtOw&feat=directlink# Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: Lojtnant Czerwiec 18, 2011, 00:55:00 Zobaczy³em.... i od razu uca³owa³em ;) mój mundurek w kamo M90..... ;D
Tytu³: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. M³ynary Wiadomo¶æ wys³ana przez: fiszer31 Czerwiec 24, 2011, 22:19:12 Program Imprezy "OPERACJA RIPPER" Milsim 24H M³ynary
Zbiórka: - Miejsce - M³ynary, plac przy ul.Rynek - Czas - godz. 11.00 - 11.45. W czasie odprawy wszyscy gracze dostan± specjalne przypinki/badge z logiem Imprezy i Organizatora. Zostan± te¿ rozdane mapy oraz rozkazy w kopertach. Podczas zbiórki gracze zostan± podzieleni na strony konfliktu i po zakoñczeniu zbiórki odjad± do swoich (osobnych) punktów startu. Sobota 2.07.2011. 12.00 - Start Imprezy. 12.00 - 23.00 - Wykonywanie zadañ. Noc 2-3.07.2011. 23.00 - 3.00 - Przerwa OFF-GAME Niedziela 3.07.2011. 3.00 -12.00 - Wykonywanie zadañ. 12.00 - Koniec Imprez Pozdrawiam. Fiszer |