Witam.
Mam zaszczyt zaprosiæ Was na MilSim 24 H , w konwencji Konfliktu Arykañsko -Gubijskiego.
MilSim 24H organizowany jest przez Elbl±skie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe "ERSOFT"
W zwi±zku z tym ,¿e organizowanie takiej imprezy kosztuje "trochê" czasu i ¶rodków materialnych,zmuszeni jeste¶my wprowadziæ wpisowe. Sk³adka wynosi
20 z³.
Wpisowe proszê wp³acaæ na konto Stowarzyszenia do 5 kwietnia.
http://asg.elblag.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=968 W tytule wp³aty wpisaæ "Milsim 24H" i "nick".
MilSim 24H jest imprez± dla w wieku 18+.
[size=150]Operacja "Stabilization zone"[/size]Jest wiosna 2010 roku.
Po ciê¿kich i krwawych walkach pomiêdzy Arykañczykami i wojskami Gubii,spo³eczno¶c miêdzynarodowa straci³a cierpliwo¶c.
Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady Bezpieczeñstwa ONZ,jednog³o¶nie uchwalono uchwa³ê o wys³aniu w rejon walk , oddzia³ów ONZ. Uchwalono te¿ powstanie tzw.
Strefy Buforowej, maj±cej na celu odseparowanie od siebie walcz±cych stron.
Strefa Buforowa powsta³a w rejonie na pó³noc od Gubijskiego miasta Elbl±g.
Dowódcy oddzia³ów ONZ my¶leli,¿e bêdzie to kolejna nudna misja.
Jednak po¼niejsze wydarzenia pokaza³y ,jak bardzo siê mylili......
ZadaniaOddzia³ ONZ1. Utworzenie i wyznaczenie
Strefy Buforowej. (strefa ma byc wyznaczona poprzez rozci±gniêcie ¿ó³to-czarnej ta¶my ostrzegawczej, 10-15 metrowe odcinki ,co 150-200 m)
2. Zorganizowanie Sztabu (w pobli¿u Czerwonego Domku)
3. Zorganizowanie Respawnu (pierwsze piêtro Czerwonego Domku)
4. Zorganizowanie Wiêzienia (piwnica Czerwonego Domku)
5. Wysy³anie patroli 5-6 osobowych, pilnuj±cych granicy
Strefy Buforowej (celem patroli jest,niedopuszczenie do przenikania poprzez strefê, oddzia³ów obydwu stron konfliktu, w przypadku z³apania jakiego¶ ¿o³nierza,odstawienie go na 1 godz. do wiêzienia)
Wojska Gubii 1. Zorganizowanie Sztabu/Respawnu (sztab znajduje siê na po³udniowy-zachód od brodu na rzeczce)
2. Zorganizowanie 2-3 punktów granicznych /posterunków (znajduj± siê one wzd³u¿ po³udniowej granicy
Strefy Buforowej,co 150-200 m )
3. Wysy³anie patroli 5-10 osobowych.(operuj± one pomiêdzy posterunkami i sztabem)
4. Zadania w zalakowanych kopertach(co 2-3 godziny mo¿na otworzyc 1 kopertê z zadaniem)
Wojska Arykañskie1. Zorganizowanie Sztabu/Respawnu (sztab znajduje siê na pó³noc od "Zawalonego Mostu")
2. Zorganizowanie 2-3 punktów granicznych /posterunków (znajduj± siê one wzd³u¿ pó³nocnej granicy
Strefy Buforowej,co 150-200 m )
3. Wysy³anie patroli 5-10 osobowych.(operuj± one pomiêdzy posterunkami i sztabem)
4. Zadania w zalakowanych kopertach(co 2-3 godziny mo¿na otworzyc 1 kopertê z zadaniem)
Regulamin gry¯o³nierze ONZ w razie spotkania intruzów, mog± ich ostrzelaæ i aresztowaæ.
Aresztantów po 1 godzinie ,trzeba odprowadziæ na punkt graniczny/posterunek (zale¿nie od przynale¿no¶ci aresztanta)
Karty ran:
Na karcie ran mo¿e byæ napisane ZABITY lub RANNY. S± tylko te dwie opcje. Na pocz±tku ka¿dy
dostaje jedn± kartê. Po trafieniu ¿o³nierz albo dostaje now± kartê od medyka albo losuje
now± na punkcie respawn (bêd± umieszczone w jakim¶ kartoniku, pude³ku).Kart w sumie jest razem 500 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, ka¿de nastêpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Mo¿na zostaæ rannym lub od razu zgin±æ. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy.
Osoba, która zosta³a ranna wzywa medyka krzycz±c MEDYK. Nie mo¿na siê „opatrzeæ”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Je¶li medyk dotrze do rannego daje mu now±
kartê ran + spêdza przy nim pó³ minuty „opatruj±c” go. Nie u¿ywamy banda¿y – symulujemy
opatrywanie, leczenie spêdzaj±c przy rannym podany czas. Je¶li medyk nie dotrze do rannego w
ci±gu 5 minut trafiony ¿o³nierz ginie.
Osoba, która zginê³a zak³ada czerwon± chustê na g³owê, czapkê – ¿eby by³a dobrze widoczna.
Odlicza w my¶lach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Je¶li jest strzelanina to
lepiej odczekaæ chwilê d³u¿ej ¿eby nie przeszkadzaæ. Nie mo¿e nic mówiæ, id±c stara siê omijaæ
miejsca, w których znajduj± inni ¿ywi uczestnicy gry – jednym s³owem – ma byæ jak najmniej
kolizyjna niczym duch. Na respawnie gracz odczekuje 1 godzinê.
Amunicja i magazynki:Magazynki real, low i mid-capy ³adujemy do pe³na.
Hi-capy ³adujemy te¿ do pe³na,ale strzelamy tylko na singlu. Ograniczenie to nie dotyczy karabinów wsparcia.
Ograniczenia bêd± sprawdzane przez Organizatora . Je¶li ,która¶ z osób z³amie te zasadê/ograniczenie co do hi-capów, wylatuje z imprezy.
Magazynki hi-cap bed± oznaczone cienk± czerwon± ta¶m± izolacyjn±.
FPSOgraniczenia co do fps-ów ,takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.:
- szturmowa- do 450 FPS
- wsparcia- 450 - 500 FPS
- snajperskie- 500-600 FPS
Mechanika gryPodczas ca³ej gry s± tylko 3 miejsca respawnu.
Miejscami tymi s±:
Dla
ONZ -
Szpital ONZDla
Wojsk Arykañskich -
SztabDla
Wojsk Gubijskich -
Sztab Ka¿dy kto zostanie trafiony i jego karta trafieñ poka¿e ,¿e jest
ZABITY,musi udac siê do
Swojego Respawnu ,gdzie przebywa
1 godzinê .
Wiêzienie ONZ nie jest respawnem.Ma byc kar± za niew³a¶ciwe zachowanie na MilSimie ,oraz rodzajem straszaka Oddzia³ów QNZ wobec liczebnej przewagi sk³óconych stron. Czas kary dla gracza 1 lub 2 godziny pobytu we wiêzieniu.
Porz±dku we wiêzieniu pilnowac bêdzie
Komendant wraz z 2 stra¿nikami.
Zapisy do stron konfliktuOddzia³ ONZZapisaæ mog± siê tylko gracze z Elbl±ga i najbli¿ych okolic (cz³onkowie 42BVE, G.R.A.T. ,Death Legion, niezrzeszeni)
Dowódca-
Komendant Wiêzienia -
Lekarz Szpitala -
Lista:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Wojska GubiiTê stronê konfliktu reprezentuj± teamy: Kaliber 69 (Mor±g), Straszyd³o(Olsztyn), G.S.P. Praetorians(Kwidzyn), Green Brothers (I³awa), Team Ravena (Lêbork)
Dowódca-
Lista:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Wojska ArykañskieTê stronê konfliktu reprezentuj± teamy:Norra Regemente (Gdañsk), Smorgasboard (Trójmiasto), PGAPB (Pruszcz Gdañski), FAB (Warszawa), RHP (Pszczó³ki), Apokalipsa (Gdañsk)
Dowódca-
Lista:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Zapraszam do udzia³u w imprezie.