Witam Wszystkich.
ChciaÂłbym zaprosic w imieniu
ElblÂąskiego Stowarzyszenia Sportowo-Kulturowego "ERSOFT", na 3 edycjĂŞ imprezy z cyklu
"SEARCH AND KILL". Impreza odbĂŞdzie siĂŞ ,
6 listopada, na znanym chyba wszystkim
Poligonie P1 w ElblÂągu.
Zapraszam Wszystkich serdecznie.
Fiszer.
Scenariusz.
TÂŁO FABULARNE WÂąwĂłz DynĂłwki jest ostatniÂą wysuniĂŞtÂą placĂłwkÂą
Arykanii, wcinajÂącÂą siĂŞ w terytorium
Gubii. Teren jest mocno zalesiony, miejscami trudno dostĂŞpny i gĂłrzysty, co utrudnia jego kontrolĂŞ. NaturalnÂą granicĂŞ tworzy pÂłynÂąca w wÂąwozie maÂła rzeczka , nad ktĂłrÂą przeciÂągniĂŞto dwa mosty bĂŞdÂące jednoczeÂśnie przejÂściami granicznymi miĂŞdzy ArykaniÂą i GubiÂą.
Terenu po obu stronach granicy strzegÂą nieliczne oddziaÂły StraÂży Granicznej, jednak po ostatnich wydarzeniach sÂą one sukcesywnie wzmacniane przez oddziaÂły regularne.
Napiêcie pomiêdzy obydwoma krajami podsycaj¹ roszczenia wysuwane ostatnio przez Arykaniê do spornego terenu, jak i groŸby zajêcia go si³¹.
Sztab Gubii w kaÂżdej chwili spodziewa siĂŞ akcji zbrojnej na tym terenie.
ZASADY GRY (dla kaÂżdej ze stron)
UÂżycie replik:- BroĂą podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap Âładowane iloÂściÂą kulek do peÂłna,
- BroĂą boczna (pistolety) - 1 peÂłny magazynek.
- BroĂą wsparcia - jeden magazynek do peÂłna( np. 2500 lulek)
Ograniczenia amunicyjne:Strzelec (broĂą indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespoÂłowa broĂą wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broĂą snajperska) - 100 szt.
BroĂą krĂłtka - 0 szt.
Niedozwolone jest doÂładowywanie broni innej klasy niÂż ta do ktĂłrej jest przeznaczona amunicja (np. nie moÂżna doÂładowywaĂŚ magazynkĂłw pistoletowych; nie moÂżna doÂładowywaĂŚ magazynkĂłw M16 z amunicji snajpera).
Ograniczenia mocy replik BroĂą indywidualna - do 450 fps
ZespoÂłowa broĂą wsparcia - do 500 fps
BroĂą snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
BroĂą snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.
[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpniĂŞte z zasad Milka by Luthorusa)
RLLR – Rana Lekka Lewa RĂŞka
RLPR – Rana Lekka Prawa RĂŞka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana CiĂŞÂżka Korpus
RCG - Rana CiĂŞÂżka GÂłowa
KIA – ZGON
RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w koĂączyny traktowane sÂą jako rany lekkie, daje to moÂżliwoœÌ odczoÂłgania siĂŞ od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz moÂże samodzielnie zatamowaĂŚ krwawienie ( obandaÂżowaĂŚ trafionÂą koĂączynĂŞ ) . W tym celu musi zuÂżyĂŚ jeden kompletny opatrunek – bandaÂż. Zatamowane w ten sposĂłb krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie Âżadnej wiĂŞcej akcji, gracz musi pozostaĂŚ w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi caÂłkowicie unieruchamiaĂŚ staw kolanowy lub Âłokciowy. W tym celu podkÂładamy jakiÂś usztywniacz – patyk itd…..
JeÂżeli organizator w trakcie rozgrywki zauwaÂży gracza z niewÂłaÂściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa takÂą osobĂŞ z gry. RCK, RCG – trafienia w korpus i gÂłowĂŞ, traktowane sÂą jako rana ciĂŞÂżka. Po otrzymaniu trafienia gracz moÂże tylko wzywaĂŚ medyka. Tylko medyk moÂże opatrzyĂŚ ranĂŞ i ma na to 10 minut. JeÂżeli w trakcie 10 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakoĂączyĂŚ grĂŞ (
pójœÌ na respawn). W³aœciwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokoœÌ miêœni brzucha i klatki piersiowej), prawid³owo wykonane nie powinno daÌ mo¿liwoœci wykonania sk³onu.
Rana GÂłowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(gÂłowa musi byĂŚ obwiÂązana caÂłym bandaÂżem z opatrunkiem,na gÂłowie nie moÂże znajdowaĂŚ siĂŞ Âżadne nakrycie gÂłowy)
Dodatkowo osoba ciĂŞÂżko ranna nie moÂże nosiĂŚ Âżadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przej¹Ì kolega z teamu. Gracz moÂże jednak uÂżywaĂŚ broni g³ównej ( tylko jeden wpiĂŞty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i uÂżywanie broni bocznej – rĂłwnieÂż tylko z jednym aktualnie wpiĂŞtym magazynkiem.
KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tÂłumaczyĂŚ
Respawn = SZPITAL - do gry wchodzÂą KIA (w liczbie minimum 5 osĂłb) KaÂżdy gracz bĂŞdzie posiadaÂł na poczÂątku rozgrywki jednÂą kartĂŞ trafienia. Kolejne karty bĂŞdÂą nosili medycy.
Rany ulegajÂą kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciĂŞÂżko ranna ( usztywniamy kolejnÂą koĂączynĂŞ wskazanÂą przez kartĂŞ jednak osoba nie moÂże nosiĂŚ ekwipunku jak to byÂło opisane wczeÂśniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon
Osoba CiĂŞÂżko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.
DobijanieAby dobiÌ rannego w sposób pewny (wyeliminowaÌ przeciwnika z gry) nale¿y go dobiÌ podchodz¹c na odleg³oœÌ minimum 2 m i wypowiedzieÌ has³o "dobijam". Ranny, niezale¿nie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.
Medycy.Medyk moÂże siĂŞ sam uleczyĂŚ jeÂśli :
- zostaÂł lekko ranny
Medyka ciĂŞÂżko rannego moÂże uleczyĂŚ jedynie inny medyk.
BEZPIECZEĂSTWO- Zabrania siĂŞ uÂżywania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych roœlin)
- Po zakoĂączeniu gry wszystkie powstaÂłe Âśmieci zabieramy ze sobÂą do najbliÂższego kontenera na odpady, nie pozostawiajÂąc nic po sobie w rejonie gry (papierĂłw, pozostaÂłoÂści po poÂżywieniu i sÂłodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania siĂŞ zdejmowania gogli ochronnych, okularĂłw lub maski od momentu rozpoczĂŞcia gry aÂż do caÂłkowitego jej zakoĂączenia.
- Zabrania siĂŞ strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiajÂąc tylko samÂą replikĂŞ z za ukrycia.
- W razie doznania powaÂżnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grĂŞ do czasu wyjaÂśnienia zdarzenia.
- Podczas gry nale¿y zwróciÌ szczególn¹ uwagê na nierównoœci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny.
PRZEDMIOTY KTĂRE KAÂŻDY GRACZ MUSI POSIADAĂ ZE SOBÂĄ. - Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
- BiaÂły bandaÂż lub biaÂła taÂśma minimum 5cm szerokoÂści
Strony konfliktu.Strony konfliktu sÂą podzielone na odrĂŞbne oddziaÂły.
KaÂżda ze stron rozkazy dostanie w kopertach.
[size=150]
PODZIAÂŁ STRON KONFLIKTU[/size]
WOJSKA ARYKAĂSKIESTRASZYDÂŁO OLSZTYN I PRZYJACIELE 1. Dudek
2. Tadzik
3. Wiktor
4. Dziuba
5. Mat
6. Jabu
7. Irek
8. Piter
9. Cygan
10.Raq
11. Adi
12. Porman
13. Bufet
14. Przemo
15. Nó¿ki
16. Mentos
17. Karolis
18.
19.
POMORSKA GRUPA AIRSOFT BLACK PANTERS1. Mant3z
2. Buell
3. Teutonic
4. Daniel3009
5.
PANTHERA LĂBORK1. Klapi
2. Raven
3. Guziol
4. OgĂłr
5. Biko
WOJSKA GUBIIESSK "ERSOFT" I PRZYJACIELE 1.Pem77
2.Hubert
3.WiewiĂłr
4.Shadow
5.Adamakox
6.Tripix
7.Simon
8.Mavenrick
9. Rauko
10. Sparhawk
11.Czesiu
12.Super
13. Drwal
14. Hiena
15. ÂŻuczek
16. Kriz
17. Belliar
18. Przemo
19. Ghost_49
G.S.P. PRAETORIA1 Mg
2 Prusak
3.Strylo
4.
5.
KALIBER 691.Beny
2.JoÂżin
3.Luto
4.WrĂłbel
5.MaseÂł
6. Browar
7.Arek
PATHFINDER PLATOON1. Ptaszor
2. Gregor
3. Adamu
4. Artur
5. MichaÂł
6. Arek
7. Marcin
8. Morwa
9. Doctorre