Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazkĂłw
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Styczeń 14, 2025, 09:04:17


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: "SEARCH AND KILL III"WÂĄWÓZ DYNÓWKA E-g 6.11.2011r.G.10.00  (Przeczytany 2398 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Październik 01, 2011, 17:42:00 »

Witam Wszystkich.

ChciaÂłbym zaprosic w imieniu ElblÂąskiego Stowarzyszenia Sportowo-Kulturowego "ERSOFT", na 3 edycjĂŞ imprezy z cyklu "SEARCH AND KILL".
Impreza odbĂŞdzie siĂŞ ,6 listopada, na znanym chyba wszystkim Poligonie P1 w ElblÂągu.

Zapraszam Wszystkich serdecznie.
Fiszer.

Scenariusz.

TÂŁO FABULARNE
WÂąwĂłz DynĂłwki jest ostatniÂą wysuniĂŞtÂą placĂłwkÂą Arykanii, wcinajÂącÂą siĂŞ w terytorium Gubii. Teren jest mocno zalesiony, miejscami trudno dostĂŞpny i gĂłrzysty, co utrudnia jego kontrolĂŞ. NaturalnÂą granicĂŞ tworzy pÂłynÂąca w wÂąwozie maÂła rzeczka , nad ktĂłrÂą przeciÂągniĂŞto dwa mosty bĂŞdÂące jednoczeÂśnie przejÂściami granicznymi miĂŞdzy ArykaniÂą i GubiÂą.
Terenu po obu stronach granicy strzegÂą nieliczne oddziaÂły StraÂży Granicznej, jednak po ostatnich wydarzeniach sÂą one sukcesywnie wzmacniane przez oddziaÂły regularne.
Napiêcie pomiêdzy obydwoma krajami podsycaj¹ roszczenia wysuwane ostatnio przez Arykaniê do spornego terenu, jak i groŸby zajêcia go si³¹.
Sztab Gubii w kaÂżdej chwili spodziewa siĂŞ akcji zbrojnej na tym terenie.

ZASADY GRY (dla kaÂżdej ze stron)

UÂżycie replik:- BroĂą podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap Âładowane iloÂściÂą kulek do peÂłna,
- BroĂą boczna (pistolety) - 1 peÂłny magazynek.
- BroĂą wsparcia - jeden magazynek do peÂłna( np. 2500 lulek)

Ograniczenia amunicyjne:

Strzelec (broĂą indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespoÂłowa broĂą wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broĂą snajperska) - 100 szt.
BroĂą krĂłtka - 0 szt.
Niedozwolone jest doÂładowywanie broni innej klasy niÂż ta do ktĂłrej jest przeznaczona amunicja (np. nie moÂżna doÂładowywaĂŚ magazynkĂłw pistoletowych; nie moÂżna doÂładowywaĂŚ magazynkĂłw M16 z amunicji snajpera).


Ograniczenia mocy replik

BroĂą indywidualna - do 450 fps
ZespoÂłowa broĂą wsparcia - do 500 fps
BroĂą snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
BroĂą snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.


[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpniĂŞte z zasad Milka by Luthorusa)

RLLR – Rana Lekka Lewa RĂŞka
RLPR – Rana Lekka Prawa RĂŞka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana CiĂŞÂżka Korpus
RCG -  Rana CiĂŞÂżka GÂłowa
KIA –  ZGON

RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w koĂączyny traktowane sÂą jako rany lekkie, daje to moÂżliwoœÌ odczoÂłgania siĂŞ od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz moÂże samodzielnie zatamowaĂŚ krwawienie ( obandaÂżowaĂŚ trafionÂą koĂączynĂŞ ) . W tym celu musi zuÂżyĂŚ jeden kompletny opatrunek – bandaÂż. Zatamowane w ten sposĂłb krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie Âżadnej wiĂŞcej akcji, gracz musi pozostaĂŚ w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi caÂłkowicie unieruchamiaĂŚ staw kolanowy lub Âłokciowy. W tym celu podkÂładamy jakiÂś usztywniacz – patyk itd…..
JeÂżeli organizator w trakcie rozgrywki zauwaÂży gracza z niewÂłaÂściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa takÂą osobĂŞ z gry.

RCK, RCG – trafienia w korpus i gÂłowĂŞ, traktowane sÂą jako rana ciĂŞÂżka. Po otrzymaniu trafienia gracz moÂże tylko wzywaĂŚ medyka. Tylko medyk moÂże opatrzyĂŚ ranĂŞ i ma na to 10 minut. JeÂżeli w trakcie 10 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakoĂączyĂŚ grĂŞ (pĂłjœÌ na respawn). WÂłaÂściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokoœÌ miĂŞÂśni brzucha i klatki piersiowej), prawidÂłowo wykonane nie powinno daĂŚ moÂżliwoÂści wykonania skÂłonu.
Rana GÂłowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(gÂłowa musi byĂŚ obwiÂązana caÂłym bandaÂżem z opatrunkiem,na gÂłowie nie moÂże znajdowaĂŚ siĂŞ Âżadne nakrycie gÂłowy)
Dodatkowo osoba ciĂŞÂżko ranna nie moÂże nosiĂŚ Âżadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przej¹Ì kolega z teamu. Gracz moÂże jednak uÂżywaĂŚ broni g³ównej ( tylko jeden wpiĂŞty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i uÂżywanie broni bocznej – rĂłwnieÂż tylko z jednym aktualnie wpiĂŞtym magazynkiem.

KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tÂłumaczyĂŚ  Spoko

Respawn = SZPITAL - do gry wchodzÂą KIA (w liczbie minimum 5 osĂłb)

KaÂżdy gracz bĂŞdzie posiadaÂł na poczÂątku rozgrywki jednÂą kartĂŞ trafienia. Kolejne karty bĂŞdÂą nosili medycy.
Rany ulegajÂą kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciĂŞÂżko ranna ( usztywniamy kolejnÂą koĂączynĂŞ wskazanÂą przez kartĂŞ jednak osoba nie moÂże nosiĂŚ ekwipunku jak to byÂło opisane wczeÂśniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon

Osoba CiĂŞÂżko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.

Dobijanie

Aby dobiÌ rannego w sposób pewny (wyeliminowaÌ przeciwnika z gry) nale¿y go dobiÌ podchodz¹c na odleg³oœÌ minimum 2 m i wypowiedzieÌ has³o "dobijam". Ranny, niezale¿nie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.


Medycy.

Medyk moÂże siĂŞ sam uleczyĂŚ jeÂśli :
- zostaÂł lekko ranny

Medyka ciĂŞÂżko rannego moÂże uleczyĂŚ jedynie inny medyk.

BEZPIECZEÑSTWO
- Zabrania siĂŞ uÂżywania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych roœlin)
- Po zakoĂączeniu gry wszystkie powstaÂłe Âśmieci zabieramy ze sobÂą do najbliÂższego kontenera na odpady, nie pozostawiajÂąc nic po sobie w rejonie gry (papierĂłw, pozostaÂłoÂści po poÂżywieniu i sÂłodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania siĂŞ zdejmowania gogli ochronnych, okularĂłw lub maski od momentu rozpoczĂŞcia gry aÂż do caÂłkowitego jej zakoĂączenia.
- Zabrania siĂŞ strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiajÂąc tylko samÂą replikĂŞ z za ukrycia.
- W razie doznania powaÂżnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grĂŞ do czasu wyjaÂśnienia zdarzenia.
- Podczas gry nale¿y zwróciÌ szczególn¹ uwagê na nierównoœci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny.

 PRZEDMIOTY KTÓRE KAÂŻDY GRACZ MUSI POSIADAÆ ZE SOBÂĄ.
-     Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
-     BiaÂły bandaÂż lub biaÂła taÂśma minimum 5cm szerokoÂści


Strony konfliktu.

Strony konfliktu sÂą podzielone na odrĂŞbne oddziaÂły.
KaÂżda ze stron rozkazy dostanie w kopertach.

[size=150]PODZIAÂŁ STRON KONFLIKTU[/size]


WOJSKA ARYKAÑSKIE

STRASZYDÂŁO OLSZTYN I PRZYJACIELE  Spoko 
 
 1. Dudek 
2. Tadzik
3. Wiktor 
4. Dziuba
5. Mat 
6. Jabu
7. Irek 
8. Piter 
9. Cygan
10.Raq
11. Adi
12. Porman 
13. Bufet
14. Przemo
15. Nó¿ki
16. Mentos
17. Karolis
18.
19.

POMORSKA GRUPA AIRSOFT BLACK PANTERS

1. Mant3z
2. Buell
3. Teutonic
4. Daniel3009
5.

 PANTHERA LÊBORK

1. Klapi
2. Raven
3. Guziol
4. OgĂłr
5. Biko



                                             WOJSKA GUBII

ESSK "ERSOFT" I PRZYJACIELE  Spoko

1.Pem77
2.Hubert
3.WiewiĂłr
4.Shadow
5.Adamakox
6.Tripix
7.Simon
8.Mavenrick
9. Rauko
10. Sparhawk
11.Czesiu
12.Super
13. Drwal
14. Hiena
15. ÂŻuczek
16. Kriz
17. Belliar
18. Przemo
19. Ghost_49


G.S.P. PRAETORIA

1 Mg
2 Prusak
3.Strylo
4.
5.

KALIBER 69

1.Beny
2.JoÂżin
3.Luto
4.WrĂłbel
5.MaseÂł
6. Browar
7.Arek

PATHFINDER PLATOON

1. Ptaszor
2. Gregor
3. Adamu
4. Artur
5. MichaÂł
6. Arek
7. Marcin
8. Morwa
9. Doctorre
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2011, 18:08:52 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Listopad 02, 2011, 18:09:32 »

Panowie ....
Tylko Was brakuje....
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Listopad 07, 2011, 19:49:27 »

No i nie zabrakÂło!
DziĂŞki w imieniu caÂłej ekipy za zaproszenie i moÂżliwoœÌ wymiany kompozytu! Pogoda dopisaÂła, partnerskie ekipy teÂż. ByÂło trochĂŞ adrenaliny, trochĂŞ czekania, nagÂłe zmiany akcji (jak np. friendy fire czy teÂż zaskakujÂący nas atak na brodzie z niespodziewanego kierunku). No sÂłowem - jak na wojnie  Chichot. DziĂŞki!
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

fanklubklasycznychaut poszukiwacze lodux yourlifetoday nakazdytemat