Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazkĂłw
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Styczeń 14, 2025, 12:37:45


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Poligon P1. 08.11.2009r g.10.00 Operacja "Search and Kill"  (Przeczytany 5774 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Październik 05, 2009, 16:52:46 »

Witam SzwedĂłw
Mam dla Was zaproszenie do udziaÂłu w strzelance scenariuszowej u nas na Poligonie.Prosze o zapoznanie siĂŞ ze scenariuszem. Mam nadziejĂŞ ,Âże siĂŞ Wam spodoba 
A oto link http://asg.elblag.pl/foru...c.php?f=4&t=853
Serdecznie Zapraszam i pozdrawiam.
Fiszer.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2009, 08:55:55 wysłane przez Lojtnant » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Październik 05, 2009, 19:58:03 »

Operacja "Search and Kill"


WstĂŞp i przebieg scenariusza

Scenariusz opisuje akcjê Arykaùskich Komandosów, maj¹c¹ na celu uwolnienie naukowca od broni biologiczno-chemicznej przetrzymywanego w lasach na pó³noc od gubijskiego miasta Elbl¹g, przez 1 z 3 oddzia³ów Armii Gubii. Grupy te dzia³aj¹ niezale¿nie od siebie, s¹ w ci¹g³ym ruchu pomiêdzy swoimi posterunkami, 2 z nich posiadaj¹ ³¹cznoœÌ radiow¹. Jednej i drugiej stronie zale¿y na tym aby naukowiec nie zgin¹³. Z uwagi na poœpiech prowadzonej akcji ratunkowej, podczas zrzutu spadochronowego jednostki Arykaùskich Komandosów, z samolotu odrzutowego nast¹pi³y komplikacje, czego efektem s¹ braki w uzbrojeniu. Dru¿yna komandosów, dysponuje broni¹ d³ug¹ z ograniczonym zapasem amunicji(po 1 magazynku low-cap na replikê), ale zna z GPS'a dok³adn¹ pozycjê skrzyni z dodatkowymi magazynkami i zapasow¹ amunicj¹, która znajduje siê jednak w okolicy przemierzanej przez oddzia³y Armii Gubii. Pojemnik z broni¹ musi byÌ umieszczony przez organizatora tak, aby sprawia³ wra¿enie zrzuconego z samolotu na spadochronie. Na niekorzyœÌ Komandosów dzia³a czas, bowiem naukowiec jest jak najszybciej potrzebny w Sztabie G³ównym.


Cele


Komandosi musz¹ zdobyÌ dodatkow¹ amunicjê, uwolniÌ naukowca i udaÌ siê do punktu zbiorczego. Posiadaj¹ dok³adne dane wywiadowcze odnoœnie mo¿liwej liczby i uzbrojenia przeciwnika. Oddzia³y Armii Gubii musz¹ utrzymaÌ naukowca przy ¿yciu, nie dopuœciÌ do jego przechwycenia, przy czym musz¹ przemieszczaÌ siê od posterunku posterunku ,w obrêbie zamkniêtego obszaru pomiêdzy okreœlonymi lokacjami ,korzystaj¹c z okreœlonych œcie¿ek, np. 2,3 œcie¿ki do wyboru(wszystko bêdzie zaznaczone na mapie). Oddzia³y mog¹ wspó³pracowaÌ, ale zasadniczo taktyka zak³ada dzia³anie w 3 osobnych oddzia³ów, co ma na celu zmylenie przeciwnika, w którym oddziale znajduje siê naukowiec. W przypadku natrafienia na Komandosów najbardziej racjonalnym wydawaÌ siê mo¿e wycofanie do innej grupy. Gubijczycy nie wiedz¹ o iloœci i problemie z uzbrojeniem przeciwnika - w przypadku natrafienia na skrzyniê z amunicj¹,nie mog¹ jej u¿yÌ (do otwarcia niezbêdny specjalny klucz elektroniczny). Gdy grupa komandosów dotrze na miejsce wskazane przez GPS (pozycja na mapie) i znajdzie skrzyniê z amunicj¹, mog¹ od tego momentu strzelaÌ bez ograniczeù amunicyjnych.

Zadania KomandosĂłw ArykaĂąskich

1. ZnaleÂśc zagubionÂą skrzyniĂŞ z amunicjÂą
2. Wykrycie miejsca pobytu naukowca
3. Uprowadzenie naukowca
4. Jak najszybsza ucieczka ,wraz z naukowcem do punktu ewakuacyjnego.
5. Obrona punktu ewakuacyjnego przez 2 godziny lub do koĂąca strzelanki.

Zadania Oddzia³ów Armii Gubii

1. Zorganizowanie 3 posterunkĂłw.
2. Przemieszczanie siĂŞ caÂłym oddziaÂłem(raz na 20 min ,w ciÂągu 1 godziny) pomiĂŞdzy posterunkami ,po wyznaczonych trasach.(podczas postoju na posterunku, wysyÂłac patrole)
3. Niedopuszczenie do uprowadzenia naukowca.
4. W razie uprowadzenia: wykryc miejsce przebywania porwanego naukowca,odbicie go z rÂąk porywaczy.


Informacje dodatkowe

DruÂżyna ArykaĂąskich KomandosĂłw - 6-8 graczy lub wiĂŞcej 
OdziaÂły Armii Gubii - 3 grupy po min. 5 graczy lub wiĂŞcej 

Teren:
Gêsta i bujna roœlinnoœÌ, imituj¹ca d¿unglê. Miejsca, miêdzy którymi kr¹¿¹ Oddzia³y Armii Gubii s¹ od siebie znacznie oddalone. Rolê Posterunków, mog¹ pe³niÌ miejsca ,zaznaczone flagami. Lesisty, z gêst¹ roœlinnoœci¹. Punkt zbiorczy komandosów jest oddalony znacznie od tras przemarszu Oddzia³ów, tak aby po odbiciu naukowca przez Komandosów, pozosta³e Oddzia³y Armii Gubii, mog³y próbowaÌ odbiÌ Naukowca.


Dodatkowe elementy wyposaÂżenia:
- Radiotelefony PMR lub GPRS (przynajmniej 2 dla 2 oddzia³ów Armii Gubii)
- Pojemnik z amunicjÂą KomandosĂłw (w Âśrodku amunicja )
- mapy z terenem z odpowiednio zaznaczonymi miejscami lÂądowania,zrzutu skrzyni i miejsca ewakuacji (mapa KomandosĂłw), ÂścieÂżek (mapa Oddzia³ów Gubii), w przypadku przechwycenia jakiejkolwiek mapy przeciwnik ma nieco uÂłatwione zadanie 

Zasady trafieĂą

Niezmienne od poprzednich scenariuszy tzn. Karty trafieĂą.
Karty ran:
Na karcie ran moÂże byĂŚ napisane ZABITY lub RANNY. SÂą tylko te dwie opcje. Na poczÂątku kaÂżdy
dostaje jednÂą kartĂŞ. Po trafieniu ÂżoÂłnierz/komandos albo dostaje nowÂą kartĂŞ od medyka albo losuje
nowÂą na punkcie respawn (bĂŞdÂą umieszczone w jakimÂś kartoniku, pudeÂłku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, kaÂżde nastĂŞpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Mo¿na zostaÌ rannym lub od razu zgin¹Ì. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy.
Osoba, ktĂłra zostaÂła ranna wzywa medyka krzyczÂąc MEDYK. Nie moÂżna siĂŞ „opatrzeĂŚ”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. JeÂśli medyk dotrze do rannego daje mu nowÂą
kartĂŞ ran + spĂŞdza przy nim pó³ minuty „opatrujÂąc” go. Nie uÂżywamy bandaÂży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spĂŞdzajÂąc przy rannym podany czas. JeÂśli medyk nie dotrze do rannego w
ciÂągu 5 minut trafiony ÂżoÂłnierz ginie.
Osoba, ktĂłra zginĂŞÂła zakÂłada czerwonÂą chustĂŞ na gÂłowĂŞ, czapkĂŞ – Âżeby byÂła dobrze widoczna.
Odlicza w myÂślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. JeÂśli jest strzelanina to
lepiej odczekaĂŚ chwilĂŞ dÂłuÂżej Âżeby nie przeszkadzaĂŚ. Nie moÂże nic mĂłwiĂŚ, idÂąc stara siĂŞ omijaĂŚ
miejsca, w ktĂłrych znajdujÂą inni Âżywi uczestnicy gry – jednym sÂłowem – ma byĂŚ jak najmniej
kolizyjna niczym duch. SÂą trzy respawny w ciÂągu godziny: 20 minut po peÂłnej godzinie, 40 minut
oraz o peÂłnej godzinie.

Medycy:
Na ka¿dy z Oddzia³ów Gubii przypada 1 medyk.
Komandosi posiadajÂą 1 medyka.
Amunicja i magazynki:
OprĂłcz specjalnych ograniczeĂą dla KomandosĂłw ArykaĂąskich na poczÂątku gry.
Przy sobie moÂżemy nosiĂŚ amunicji ile chcemy i moÂżemy. MagazynkĂłw moÂżna mieĂŚ przy sobie tyle
ile chcemy i moÂżemy. PojemnoœÌ magazynkĂłw – real-capy, low-capy, mid-capy, - Âładujemy tyle ile siĂŞ w nich mieÂści. Hi-capy Âładujemy tylko po 100 kulek BB.

FPS i piro
Ograniczenia co do fps-Ăłw to takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.: szturmowa- do 450 FPS
wsparcia- 450 - 500 FPS
snajperskie- 500-600 FPS

Zasady stosowania pirotechniki na imprezie.
Moc petard: K-206 budynki, K-208 otwarty teren.
Dozwolone rodzaje granatĂłw: hukowe,z grochem.
IloÂśc i kto moÂże uÂżywac:
-Komandosi- 2 saperĂłw,z czego kaÂżdy moÂże miec po 10 szt. granatĂłw
-Gubia-po 1 saperze na 1 oddziaÂł Gubii,kaÂży z nich moÂże miec po 15 szt .granatĂłw
-TerroryÂści- to samo co Komandosi



RESPAWN Wojsk Gubii:
Respawn zlokalizowany jest na jednym z posterunków Oddzia³ów Armii Gubii.

RESPAWN KomandosĂłw ArykaĂąskich:
Respawn zlokalizowany jest w miejscu zrzutu KomandosĂłw ArykaĂąskich.

Ze wzglĂŞdu na to, Âże frekwĂŞcja jest zaskakujaco wysoka "zmuszony" jestem na ustanowienie 3 strony konfliktu.
BĂŞdÂą to TerroryÂści-AnarchiÂści  ZajmÂą siĂŞ oni wprowadzeniem chaosu i demolki w szeregach ,zarowno KomandosĂłw ArykaĂąskich ,jak i Armii Gubii.
W tej 3 frakcji umieszczam wszystkich niezrzeszonych.

Zadania dla TerrorystĂłw

1. ZnaleÂśc swojÂą TajnÂą BazĂŞ( bĂŞdzie zaznaczona na mapie  )
2. ZnaleÂśc zaginionÂą BroĂą ChemicznÂą i dostarczyc jÂą do Bazy.
3. ZnaleÂśc i uprowadzic Naukowca.(potrzebny bedzie do odpalenia Broni Chemicznej)
4. Razem z naukowcem uciec do Tajnej Bazy.
5. Bronic bazy przez 2 godz. ,potrzebnych do odpalenia Broni Chemicznej.

BĂŞdÂą podlegac tym samym kryteriom trafieĂą.Respawn teÂż bĂŞdÂą mieli osobny
Nie moga siĂŞ sprzymierzac z Âżadna ze stron,jak to Anarchisci.



Lista graczy

Naukowiec- Pshybysz (42 BVE)

Komandosi ArykaĂąscy:
1. Fiszer (42 BVE) -DowĂłdca KomandosĂłw
2. Tripix (42 BVE)
3. Jadzia (KSZ  EON )
4. Beny (MOS)
5. PaweÂł (MOS)
6. Jurek (MOS)
7. Maciek (MOS)
8. Luto (MOS)
9. Czarny (MOS)
10. Piotrek (MOS)
11. Ghost49 (Death Legion)
12. Shadow (Death Legion)
13. Ligerius (Death Legion)
14. Simon (EON)
15. Bor (EON)
16. Carlos (EON)
17. Sparhawk (42 BVE)
18. Tomi (42 BVE)

OddziaÂł Sztabowy Armii Gubii

1. MacMax (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony") -DowĂłdca 1 OddziaÂłu i DowĂłdca Gubii
2. Aliaze (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony")
3. Kama (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony")
4. Zibi (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony")
5. Solobando (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony")
6.


1 OddziaÂł Armii Gubii

1. Mant3z (PGABP)
2. Mrx (PGABP)
3. Sid (PGABP)
4. Polit (PGABP)
5. mklekow (PGABP)
6. Asia (PGABP)
7. Daniel3009 (PGABP)
8. Serek (PGABP)
9. Susel (PGABP)
10. Ksin (PGABP)
11. Jacek (NORRA)
12. Seth (NORRA)
13. JĂŞdrek (NORRA)
14. Korpi (NORRA)
15. Julas (NORRA)
16.




2 OddziaÂł Armii Gubii

1. Kosynier (GREEN BRO'S)
2. Arek (GREEN BRO'S)
3. Fryncik (GREEN BRO'S)
4. HF (GREEN BRO'S)
5. Grzeholec (M.I.G.)
6. SKONEK (GREEN BRO'S)
7. Art (GREEN BRO'S)
8. Chris (SFORA)
9. Trepisko (M.I.G.)
10. SÂławek (GREEN BRO'S)
11. Principio (SFORA)
12.Darqo (GREEN BRO'S)
13.



3 OddziaÂł Armii Gubii


1. MG Shutze (Praetorians)
2. Zuber (Praetorians)
3. Strylo (Praetorians)
4. Krynio (Praetorians)
5. Han vel Bartas (Praetorians) -DowĂłdca 3 OddziaÂłu
6. Tomazz (Praetorians)
7. Czaki (Praetorians)
8. Morg (Praetorians)
9.
10.
11.


OddziaÂł TerrorystĂłw-AnarchistĂłw

1. Kriz (Niezrzeszony)
2. ZioÂło (Niezrzeszony)
3. Drwal (Niezrzeszony)
4. Mietuski (Niezrzeszony)
5. diablo62 (Niezrzeszony)
6. Daleen (Niezrzeszony)
7. Rufusiak (Niezrzeszony)
8. Krissan (Niezrzeszony)
9. ÂŻuku (Niezrzeszony)
10.Olo (Niezrzeszony) -DowĂłdca TerrorystĂłw
11.PASZTET 187 (Niezrzeszony)
12.Beliar (Niezrzeszony)
13.Soul (Niezrzeszony)



Zapraszam Serdecznie do zabawy

« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 19:27:23 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Październik 05, 2009, 20:01:51 »

A, fajny.
WrzucĂŞ temat chÂłopakom.
Zapisane

Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomości: 99



Email
« Odpowiedz #3 : Październik 06, 2009, 12:53:05 »

Panowie, jeÂśli bĂŞdziecie jechaĂŚ, to czy znajdzie siĂŞ miejsce dla jednego kuÂśtykajÂącego?
Nie uczestniczyÂłbym dziaÂłaniach bojowych, ale jako wsparcie w postaci dopingu 
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #4 : Październik 08, 2009, 17:57:01 »

Panowie niestety zaczyna mi siĂŞ frekwĂŞcja sypaĂŚ(Preatoriansi odmĂłwili przyjazdu)
A jak z Wami?
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #5 : Październik 09, 2009, 07:31:05 »

TeÂż sÂłabo z odzewem. MoÂże dlatego Âże wychodzi imprezea tydzieĂą po tygodniu (04.10) byliÂśmy w Lublewie.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #6 : Październik 09, 2009, 15:48:24 »

WidzÂąc tak marnÂą frekwĂŞcjĂŞ ,przenoszĂŞ realizacjĂŞ scenariusza na 8 listopada.Mam tylko nadziejĂŞ ,Âże  wszystkim zainteresowanym,termin bĂŞdzie pasowaĂŚ.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #7 : Październik 10, 2009, 08:55:24 »

ok.
PozwoliÂłem sobie zmieniĂŚ datĂŞ w tytule wÂątku.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #8 : Październik 10, 2009, 12:22:27 »

DziĂŞki Jacek
A co do zaproszenia to caÂły czas jest aktualne
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #9 : Październik 26, 2009, 20:11:34 »

Panowie .
Powiadamiam Was ,Âże edytowaÂłem 2 post ze scenariuszem .
Jak sami widzicie zaczynajÂą siĂŞ wpisywaĂŚ ludzie.
Mam wielkÂą nadziejĂŞ ,Âże ktoÂś z Waszej ekipy siĂŞ pojawi.
Zapraszam Was serdecznie 
Pozdrawiam
Fiszer.
Zapisane
Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomości: 99



Email
« Odpowiedz #10 : Październik 27, 2009, 12:06:02 »

JeÂśli bĂŞdĂŞ w trĂłjmieÂście, a nie na ÂślÂąsku, to z chĂŞciÂą siĂŞ pojawiĂŞ.
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #11 : Listopad 01, 2009, 20:59:42 »

EdytowaÂłem 2 post.
Zostali wyznaczeni dowĂłdcy(z wyjÂątkiem 2 OddziaÂłu).
Wpisano zadania dla TerrorystĂłw.
Nie chcĂŞ zapeszc ale jak narazie wpisanych jest 59 osĂłb
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 19:27:42 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #12 : Listopad 05, 2009, 19:28:46 »

EdytowaÂłem znowu Spoko 2 post.
Dodane zasady piro i zadania dla komandosĂłw i Gubii.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #13 : Listopad 07, 2009, 21:46:56 »

No, fajno siĂŞ  zapowiada....
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

homofriends nakazdytemat lodux virginia artofwar