fiszer31
|
|
« Odpowiedz #1 : Październik 05, 2009, 19:58:03 » |
|
Operacja "Search and Kill"
WstĂŞp i przebieg scenariusza
Scenariusz opisuje akcjê Arykaùskich Komandosów, maj¹c¹ na celu uwolnienie naukowca od broni biologiczno-chemicznej przetrzymywanego w lasach na pó³noc od gubijskiego miasta Elbl¹g, przez 1 z 3 oddzia³ów Armii Gubii. Grupy te dzia³aj¹ niezale¿nie od siebie, s¹ w ci¹g³ym ruchu pomiêdzy swoimi posterunkami, 2 z nich posiadaj¹ ³¹cznoœÌ radiow¹. Jednej i drugiej stronie zale¿y na tym aby naukowiec nie zgin¹³. Z uwagi na poœpiech prowadzonej akcji ratunkowej, podczas zrzutu spadochronowego jednostki Arykaùskich Komandosów, z samolotu odrzutowego nast¹pi³y komplikacje, czego efektem s¹ braki w uzbrojeniu. Dru¿yna komandosów, dysponuje broni¹ d³ug¹ z ograniczonym zapasem amunicji(po 1 magazynku low-cap na replikê), ale zna z GPS'a dok³adn¹ pozycjê skrzyni z dodatkowymi magazynkami i zapasow¹ amunicj¹, która znajduje siê jednak w okolicy przemierzanej przez oddzia³y Armii Gubii. Pojemnik z broni¹ musi byÌ umieszczony przez organizatora tak, aby sprawia³ wra¿enie zrzuconego z samolotu na spadochronie. Na niekorzyœÌ Komandosów dzia³a czas, bowiem naukowiec jest jak najszybciej potrzebny w Sztabie G³ównym.
Cele
Komandosi musz¹ zdobyÌ dodatkow¹ amunicjê, uwolniÌ naukowca i udaÌ siê do punktu zbiorczego. Posiadaj¹ dok³adne dane wywiadowcze odnoœnie mo¿liwej liczby i uzbrojenia przeciwnika. Oddzia³y Armii Gubii musz¹ utrzymaÌ naukowca przy ¿yciu, nie dopuœciÌ do jego przechwycenia, przy czym musz¹ przemieszczaÌ siê od posterunku posterunku ,w obrêbie zamkniêtego obszaru pomiêdzy okreœlonymi lokacjami ,korzystaj¹c z okreœlonych œcie¿ek, np. 2,3 œcie¿ki do wyboru(wszystko bêdzie zaznaczone na mapie). Oddzia³y mog¹ wspó³pracowaÌ, ale zasadniczo taktyka zak³ada dzia³anie w 3 osobnych oddzia³ów, co ma na celu zmylenie przeciwnika, w którym oddziale znajduje siê naukowiec. W przypadku natrafienia na Komandosów najbardziej racjonalnym wydawaÌ siê mo¿e wycofanie do innej grupy. Gubijczycy nie wiedz¹ o iloœci i problemie z uzbrojeniem przeciwnika - w przypadku natrafienia na skrzyniê z amunicj¹,nie mog¹ jej u¿yÌ (do otwarcia niezbêdny specjalny klucz elektroniczny). Gdy grupa komandosów dotrze na miejsce wskazane przez GPS (pozycja na mapie) i znajdzie skrzyniê z amunicj¹, mog¹ od tego momentu strzelaÌ bez ograniczeù amunicyjnych.
Zadania KomandosĂłw ArykaĂąskich
1. ZnaleÂśc zagubionÂą skrzyniĂŞ z amunicjÂą 2. Wykrycie miejsca pobytu naukowca 3. Uprowadzenie naukowca 4. Jak najszybsza ucieczka ,wraz z naukowcem do punktu ewakuacyjnego. 5. Obrona punktu ewakuacyjnego przez 2 godziny lub do koĂąca strzelanki.
Zadania Oddzia³ów Armii Gubii
1. Zorganizowanie 3 posterunkĂłw. 2. Przemieszczanie siĂŞ caÂłym oddziaÂłem(raz na 20 min ,w ciÂągu 1 godziny) pomiĂŞdzy posterunkami ,po wyznaczonych trasach.(podczas postoju na posterunku, wysyÂłac patrole) 3. Niedopuszczenie do uprowadzenia naukowca. 4. W razie uprowadzenia: wykryc miejsce przebywania porwanego naukowca,odbicie go z rÂąk porywaczy.
Informacje dodatkowe
DruÂżyna ArykaĂąskich KomandosĂłw - 6-8 graczy lub wiĂŞcej OdziaÂły Armii Gubii - 3 grupy po min. 5 graczy lub wiĂŞcej
Teren: Gêsta i bujna roœlinnoœÌ, imituj¹ca d¿unglê. Miejsca, miêdzy którymi kr¹¿¹ Oddzia³y Armii Gubii s¹ od siebie znacznie oddalone. Rolê Posterunków, mog¹ pe³niÌ miejsca ,zaznaczone flagami. Lesisty, z gêst¹ roœlinnoœci¹. Punkt zbiorczy komandosów jest oddalony znacznie od tras przemarszu Oddzia³ów, tak aby po odbiciu naukowca przez Komandosów, pozosta³e Oddzia³y Armii Gubii, mog³y próbowaÌ odbiÌ Naukowca.
Dodatkowe elementy wyposa¿enia: - Radiotelefony PMR lub GPRS (przynajmniej 2 dla 2 oddzia³ów Armii Gubii) - Pojemnik z amunicj¹ Komandosów (w œrodku amunicja ) - mapy z terenem z odpowiednio zaznaczonymi miejscami l¹dowania,zrzutu skrzyni i miejsca ewakuacji (mapa Komandosów), œcie¿ek (mapa Oddzia³ów Gubii), w przypadku przechwycenia jakiejkolwiek mapy przeciwnik ma nieco u³atwione zadanie
Zasady trafieĂą
Niezmienne od poprzednich scenariuszy tzn. Karty trafieĂą. Karty ran: Na karcie ran moÂże byĂŚ napisane ZABITY lub RANNY. SÂą tylko te dwie opcje. Na poczÂątku kaÂżdy dostaje jednÂą kartĂŞ. Po trafieniu ÂżoÂłnierz/komandos albo dostaje nowÂą kartĂŞ od medyka albo losuje nowÂą na punkcie respawn (bĂŞdÂą umieszczone w jakimÂś kartoniku, pudeÂłku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, kaÂżde nastĂŞpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY. Gdy oberwiemy: MoÂżna zostaĂŚ rannym lub od razu zgin¹Ì. Otwieramy kartĂŞ ran i sprawdzamy. Osoba, ktĂłra zostaÂła ranna wzywa medyka krzyczÂąc MEDYK. Nie moÂżna siĂŞ „opatrzeĂŚ” samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. JeÂśli medyk dotrze do rannego daje mu nowÂą kartĂŞ ran + spĂŞdza przy nim pó³ minuty „opatrujÂąc” go. Nie uÂżywamy bandaÂży – symulujemy opatrywanie, leczenie spĂŞdzajÂąc przy rannym podany czas. JeÂśli medyk nie dotrze do rannego w ciÂągu 5 minut trafiony ÂżoÂłnierz ginie. Osoba, ktĂłra zginĂŞÂła zakÂłada czerwonÂą chustĂŞ na gÂłowĂŞ, czapkĂŞ – Âżeby byÂła dobrze widoczna. Odlicza w myÂślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. JeÂśli jest strzelanina to lepiej odczekaĂŚ chwilĂŞ dÂłuÂżej Âżeby nie przeszkadzaĂŚ. Nie moÂże nic mĂłwiĂŚ, idÂąc stara siĂŞ omijaĂŚ miejsca, w ktĂłrych znajdujÂą inni Âżywi uczestnicy gry – jednym sÂłowem – ma byĂŚ jak najmniej kolizyjna niczym duch. SÂą trzy respawny w ciÂągu godziny: 20 minut po peÂłnej godzinie, 40 minut oraz o peÂłnej godzinie.
Medycy: Na kaÂżdy z Oddzia³ów Gubii przypada 1 medyk. Komandosi posiadajÂą 1 medyka. Amunicja i magazynki: OprĂłcz specjalnych ograniczeĂą dla KomandosĂłw ArykaĂąskich na poczÂątku gry. Przy sobie moÂżemy nosiĂŚ amunicji ile chcemy i moÂżemy. MagazynkĂłw moÂżna mieĂŚ przy sobie tyle ile chcemy i moÂżemy. PojemnoœÌ magazynkĂłw – real-capy, low-capy, mid-capy, - Âładujemy tyle ile siĂŞ w nich mieÂści. Hi-capy Âładujemy tylko po 100 kulek BB.
FPS i piro Ograniczenia co do fps-Ăłw to takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.: szturmowa- do 450 FPS wsparcia- 450 - 500 FPS snajperskie- 500-600 FPS
Zasady stosowania pirotechniki na imprezie. Moc petard: K-206 budynki, K-208 otwarty teren. Dozwolone rodzaje granatĂłw: hukowe,z grochem. IloÂśc i kto moÂże uÂżywac: -Komandosi- 2 saperĂłw,z czego kaÂżdy moÂże miec po 10 szt. granatĂłw -Gubia-po 1 saperze na 1 oddziaÂł Gubii,kaÂży z nich moÂże miec po 15 szt .granatĂłw -TerroryÂści- to samo co Komandosi
RESPAWN Wojsk Gubii: Respawn zlokalizowany jest na jednym z posterunków Oddzia³ów Armii Gubii.
RESPAWN KomandosĂłw ArykaĂąskich: Respawn zlokalizowany jest w miejscu zrzutu KomandosĂłw ArykaĂąskich.
Ze wzglĂŞdu na to, Âże frekwĂŞcja jest zaskakujaco wysoka "zmuszony" jestem na ustanowienie 3 strony konfliktu. BĂŞdÂą to TerroryÂści-AnarchiÂści ZajmÂą siĂŞ oni wprowadzeniem chaosu i demolki w szeregach ,zarowno KomandosĂłw ArykaĂąskich ,jak i Armii Gubii. W tej 3 frakcji umieszczam wszystkich niezrzeszonych.
Zadania dla TerrorystĂłw
1. ZnaleÂśc swojÂą TajnÂą BazĂŞ( bĂŞdzie zaznaczona na mapie ) 2. ZnaleÂśc zaginionÂą BroĂą ChemicznÂą i dostarczyc jÂą do Bazy. 3. ZnaleÂśc i uprowadzic Naukowca.(potrzebny bedzie do odpalenia Broni Chemicznej) 4. Razem z naukowcem uciec do Tajnej Bazy. 5. Bronic bazy przez 2 godz. ,potrzebnych do odpalenia Broni Chemicznej.
BĂŞdÂą podlegac tym samym kryteriom trafieĂą.Respawn teÂż bĂŞdÂą mieli osobny Nie moga siĂŞ sprzymierzac z Âżadna ze stron,jak to Anarchisci.
Lista graczy
Naukowiec- Pshybysz (42 BVE)
Komandosi ArykaĂąscy: 1. Fiszer (42 BVE) -DowĂłdca KomandosĂłw 2. Tripix (42 BVE) 3. Jadzia (KSZ EON ) 4. Beny (MOS) 5. PaweÂł (MOS) 6. Jurek (MOS) 7. Maciek (MOS) 8. Luto (MOS) 9. Czarny (MOS) 10. Piotrek (MOS) 11. Ghost49 (Death Legion) 12. Shadow (Death Legion) 13. Ligerius (Death Legion) 14. Simon (EON) 15. Bor (EON) 16. Carlos (EON) 17. Sparhawk (42 BVE) 18. Tomi (42 BVE)
OddziaÂł Sztabowy Armii Gubii
1. MacMax (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony") -DowĂłdca 1 OddziaÂłu i DowĂłdca Gubii 2. Aliaze (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony") 3. Kama (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony") 4. Zibi (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony") 5. Solobando (ZwiÂązek Taktyczny "Trzy Korony") 6.
1 OddziaÂł Armii Gubii
1. Mant3z (PGABP) 2. Mrx (PGABP) 3. Sid (PGABP) 4. Polit (PGABP) 5. mklekow (PGABP) 6. Asia (PGABP) 7. Daniel3009 (PGABP) 8. Serek (PGABP) 9. Susel (PGABP) 10. Ksin (PGABP) 11. Jacek (NORRA) 12. Seth (NORRA) 13. JĂŞdrek (NORRA) 14. Korpi (NORRA) 15. Julas (NORRA) 16.
2 OddziaÂł Armii Gubii
1. Kosynier (GREEN BRO'S) 2. Arek (GREEN BRO'S) 3. Fryncik (GREEN BRO'S) 4. HF (GREEN BRO'S) 5. Grzeholec (M.I.G.) 6. SKONEK (GREEN BRO'S) 7. Art (GREEN BRO'S) 8. Chris (SFORA) 9. Trepisko (M.I.G.) 10. SÂławek (GREEN BRO'S) 11. Principio (SFORA) 12.Darqo (GREEN BRO'S) 13.
3 OddziaÂł Armii Gubii
1. MG Shutze (Praetorians) 2. Zuber (Praetorians) 3. Strylo (Praetorians) 4. Krynio (Praetorians) 5. Han vel Bartas (Praetorians) -DowĂłdca 3 OddziaÂłu 6. Tomazz (Praetorians) 7. Czaki (Praetorians) 8. Morg (Praetorians) 9. 10. 11.
OddziaÂł TerrorystĂłw-AnarchistĂłw
1. Kriz (Niezrzeszony) 2. ZioÂło (Niezrzeszony) 3. Drwal (Niezrzeszony) 4. Mietuski (Niezrzeszony) 5. diablo62 (Niezrzeszony) 6. Daleen (Niezrzeszony) 7. Rufusiak (Niezrzeszony) 8. Krissan (Niezrzeszony) 9. ÂŻuku (Niezrzeszony) 10.Olo (Niezrzeszony) -DowĂłdca TerrorystĂłw 11.PASZTET 187 (Niezrzeszony) 12.Beliar (Niezrzeszony) 13.Soul (Niezrzeszony)
Zapraszam Serdecznie do zabawy
|