Witam Wszystkich.
Chcia³bym zaprosic w imieniu
Elbl±skiego Stowarzyszenia Sportowo-Kulturowego "ERSOFT", na 3 edycjê imprezy z cyklu
"SEARCH AND KILL". Impreza odbêdzie siê ,
6 listopada, na znanym chyba wszystkim
Poligonie P1 w Elbl±gu.
Zapraszam Wszystkich serdecznie.
Fiszer.
Scenariusz.
T£O FABULARNE W±wóz Dynówki jest ostatni± wysuniêt± placówk±
Arykanii, wcinaj±c± siê w terytorium
Gubii. Teren jest mocno zalesiony, miejscami trudno dostêpny i górzysty, co utrudnia jego kontrolê. Naturaln± granicê tworzy p³yn±ca w w±wozie ma³a rzeczka , nad któr± przeci±gniêto dwa mosty bêd±ce jednocze¶nie przej¶ciami granicznymi miêdzy Arykani± i Gubi±.
Terenu po obu stronach granicy strzeg± nieliczne oddzia³y Stra¿y Granicznej, jednak po ostatnich wydarzeniach s± one sukcesywnie wzmacniane przez oddzia³y regularne.
Napiêcie pomiêdzy obydwoma krajami podsycaj± roszczenia wysuwane ostatnio przez Arykaniê do spornego terenu, jak i gro¼by zajêcia go si³±.
Sztab Gubii w ka¿dej chwili spodziewa siê akcji zbrojnej na tym terenie.
ZASADY GRY (dla ka¿dej ze stron)
U¿ycie replik:- Broñ podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ³adowane ilo¶ci± kulek do pe³na,
- Broñ boczna (pistolety) - 1 pe³ny magazynek.
- Broñ wsparcia - jeden magazynek do pe³na( np. 2500 lulek)
Ograniczenia amunicyjne:Strzelec (broñ indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespo³owa broñ wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broñ snajperska) - 100 szt.
Broñ krótka - 0 szt.
Niedozwolone jest do³adowywanie broni innej klasy ni¿ ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie mo¿na do³adowywaæ magazynków pistoletowych; nie mo¿na do³adowywaæ magazynków M16 z amunicji snajpera).
Ograniczenia mocy replik Broñ indywidualna - do 450 fps
Zespo³owa broñ wsparcia - do 500 fps
Broñ snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
Broñ snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.
[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpniête z zasad Milka by Luthorusa)
RLLR – Rana Lekka Lewa Rêka
RLPR – Rana Lekka Prawa Rêka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana Ciê¿ka Korpus
RCG - Rana Ciê¿ka G³owa
KIA – ZGON
RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w koñczyny traktowane s± jako rany lekkie, daje to mo¿liwo¶æ odczo³gania siê od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz mo¿e samodzielnie zatamowaæ krwawienie ( obanda¿owaæ trafion± koñczynê ) . W tym celu musi zu¿yæ jeden kompletny opatrunek – banda¿. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie ¿adnej wiêcej akcji, gracz musi pozostaæ w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi ca³kowicie unieruchamiaæ staw kolanowy lub ³okciowy. W tym celu podk³adamy jaki¶ usztywniacz – patyk itd…..
Je¿eli organizator w trakcie rozgrywki zauwa¿y gracza z niew³a¶ciwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa tak± osobê z gry. RCK, RCG – trafienia w korpus i g³owê, traktowane s± jako rana ciê¿ka. Po otrzymaniu trafienia gracz mo¿e tylko wzywaæ medyka. Tylko medyk mo¿e opatrzyæ ranê i ma na to 10 minut. Je¿eli w trakcie 10 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakoñczyæ grê (
pój¶æ na respawn). W³a¶ciwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysoko¶æ miê¶ni brzucha i klatki piersiowej), prawid³owo wykonane nie powinno daæ mo¿liwo¶ci wykonania sk³onu.
Rana G³owy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(g³owa musi byæ obwi±zana ca³ym banda¿em z opatrunkiem,na g³owie nie mo¿e znajdowaæ siê ¿adne nakrycie g³owy)
Dodatkowo osoba ciê¿ko ranna nie mo¿e nosiæ ¿adnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przej±æ kolega z teamu. Gracz mo¿e jednak u¿ywaæ broni g³ównej ( tylko jeden wpiêty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i u¿ywanie broni bocznej – równie¿ tylko z jednym aktualnie wpiêtym magazynkiem.
KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba t³umaczyæ
Respawn = SZPITAL - do gry wchodz± KIA (w liczbie minimum 5 osób) Ka¿dy gracz bêdzie posiada³ na pocz±tku rozgrywki jedn± kartê trafienia. Kolejne karty bêd± nosili medycy.
Rany ulegaj± kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciê¿ko ranna ( usztywniamy kolejn± koñczynê wskazan± przez kartê jednak osoba nie mo¿e nosiæ ekwipunku jak to by³o opisane wcze¶niej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon
Osoba Ciê¿ko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.
DobijanieAby dobiæ rannego w sposób pewny (wyeliminowaæ przeciwnika z gry) nale¿y go dobiæ podchodz±c na odleg³o¶æ minimum 2 m i wypowiedzieæ has³o "dobijam". Ranny, niezale¿nie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.
Medycy.Medyk mo¿e siê sam uleczyæ je¶li :
- zosta³ lekko ranny
Medyka ciê¿ko rannego mo¿e uleczyæ jedynie inny medyk.
BEZPIECZEÑSTWO- Zabrania siê u¿ywania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych ro¶lin)
- Po zakoñczeniu gry wszystkie powsta³e ¶mieci zabieramy ze sob± do najbli¿szego kontenera na odpady, nie pozostawiaj±c nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozosta³o¶ci po po¿ywieniu i s³odyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania siê zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczêcia gry a¿ do ca³kowitego jej zakoñczenia.
- Zabrania siê strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiaj±c tylko sam± replikê z za ukrycia.
- W razie doznania powa¿nego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grê do czasu wyja¶nienia zdarzenia.
- Podczas gry nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na nierówno¶ci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny.
PRZEDMIOTY KTÓRE KA¯DY GRACZ MUSI POSIADAÆ ZE SOB¡. - Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
- Bia³y banda¿ lub bia³a ta¶ma minimum 5cm szeroko¶ci
Strony konfliktu.Strony konfliktu s± podzielone na odrêbne oddzia³y.
Ka¿da ze stron rozkazy dostanie w kopertach.
[size=150]
PODZIA£ STRON KONFLIKTU[/size]
WOJSKA ARYKAÑSKIESTRASZYD£O OLSZTYN I PRZYJACIELE 1. Dudek
2. Tadzik
3. Wiktor
4. Dziuba
5. Mat
6. Jabu
7. Irek
8. Piter
9. Cygan
10.Raq
11. Adi
12. Porman
13. Bufet
14. Przemo
15. Nó¿ki
16. Mentos
17. Karolis
18.
19.
POMORSKA GRUPA AIRSOFT BLACK PANTERS1. Mant3z
2. Buell
3. Teutonic
4. Daniel3009
5.
PANTHERA LÊBORK1. Klapi
2. Raven
3. Guziol
4. Ogór
5. Biko
WOJSKA GUBIIESSK "ERSOFT" I PRZYJACIELE 1.Pem77
2.Hubert
3.Wiewiór
4.Shadow
5.Adamakox
6.Tripix
7.Simon
8.Mavenrick
9. Rauko
10. Sparhawk
11.Czesiu
12.Super
13. Drwal
14. Hiena
15. ¯uczek
16. Kriz
17. Belliar
18. Przemo
19. Ghost_49
G.S.P. PRAETORIA1 Mg
2 Prusak
3.Strylo
4.
5.
KALIBER 691.Beny
2.Jo¿in
3.Luto
4.Wróbel
5.Mase³
6. Browar
7.Arek
PATHFINDER PLATOON1. Ptaszor
2. Gregor
3. Adamu
4. Artur
5. Micha³
6. Arek
7. Marcin
8. Morwa
9. Doctorre