fiszer31
|
|
« Odpowiedz #1 : Pa¼dziernik 05, 2009, 19:58:03 » |
|
Operacja "Search and Kill"
Wstêp i przebieg scenariusza
Scenariusz opisuje akcjê Arykañskich Komandosów, maj±c± na celu uwolnienie naukowca od broni biologiczno-chemicznej przetrzymywanego w lasach na pó³noc od gubijskiego miasta Elbl±g, przez 1 z 3 oddzia³ów Armii Gubii. Grupy te dzia³aj± niezale¿nie od siebie, s± w ci±g³ym ruchu pomiêdzy swoimi posterunkami, 2 z nich posiadaj± ³±czno¶æ radiow±. Jednej i drugiej stronie zale¿y na tym aby naukowiec nie zgin±³. Z uwagi na po¶piech prowadzonej akcji ratunkowej, podczas zrzutu spadochronowego jednostki Arykañskich Komandosów, z samolotu odrzutowego nast±pi³y komplikacje, czego efektem s± braki w uzbrojeniu. Dru¿yna komandosów, dysponuje broni± d³ug± z ograniczonym zapasem amunicji(po 1 magazynku low-cap na replikê), ale zna z GPS'a dok³adn± pozycjê skrzyni z dodatkowymi magazynkami i zapasow± amunicj±, która znajduje siê jednak w okolicy przemierzanej przez oddzia³y Armii Gubii. Pojemnik z broni± musi byæ umieszczony przez organizatora tak, aby sprawia³ wra¿enie zrzuconego z samolotu na spadochronie. Na niekorzy¶æ Komandosów dzia³a czas, bowiem naukowiec jest jak najszybciej potrzebny w Sztabie G³ównym.
Cele
Komandosi musz± zdobyæ dodatkow± amunicjê, uwolniæ naukowca i udaæ siê do punktu zbiorczego. Posiadaj± dok³adne dane wywiadowcze odno¶nie mo¿liwej liczby i uzbrojenia przeciwnika. Oddzia³y Armii Gubii musz± utrzymaæ naukowca przy ¿yciu, nie dopu¶ciæ do jego przechwycenia, przy czym musz± przemieszczaæ siê od posterunku posterunku ,w obrêbie zamkniêtego obszaru pomiêdzy okre¶lonymi lokacjami ,korzystaj±c z okre¶lonych ¶cie¿ek, np. 2,3 ¶cie¿ki do wyboru(wszystko bêdzie zaznaczone na mapie). Oddzia³y mog± wspó³pracowaæ, ale zasadniczo taktyka zak³ada dzia³anie w 3 osobnych oddzia³ów, co ma na celu zmylenie przeciwnika, w którym oddziale znajduje siê naukowiec. W przypadku natrafienia na Komandosów najbardziej racjonalnym wydawaæ siê mo¿e wycofanie do innej grupy. Gubijczycy nie wiedz± o ilo¶ci i problemie z uzbrojeniem przeciwnika - w przypadku natrafienia na skrzyniê z amunicj±,nie mog± jej u¿yæ (do otwarcia niezbêdny specjalny klucz elektroniczny). Gdy grupa komandosów dotrze na miejsce wskazane przez GPS (pozycja na mapie) i znajdzie skrzyniê z amunicj±, mog± od tego momentu strzelaæ bez ograniczeñ amunicyjnych.
Zadania Komandosów Arykañskich
1. Znale¶c zagubion± skrzyniê z amunicj± 2. Wykrycie miejsca pobytu naukowca 3. Uprowadzenie naukowca 4. Jak najszybsza ucieczka ,wraz z naukowcem do punktu ewakuacyjnego. 5. Obrona punktu ewakuacyjnego przez 2 godziny lub do koñca strzelanki.
Zadania Oddzia³ów Armii Gubii
1. Zorganizowanie 3 posterunków. 2. Przemieszczanie siê ca³ym oddzia³em(raz na 20 min ,w ci±gu 1 godziny) pomiêdzy posterunkami ,po wyznaczonych trasach.(podczas postoju na posterunku, wysy³ac patrole) 3. Niedopuszczenie do uprowadzenia naukowca. 4. W razie uprowadzenia: wykryc miejsce przebywania porwanego naukowca,odbicie go z r±k porywaczy.
Informacje dodatkowe
Dru¿yna Arykañskich Komandosów - 6-8 graczy lub wiêcej Odzia³y Armii Gubii - 3 grupy po min. 5 graczy lub wiêcej
Teren: Gêsta i bujna ro¶linno¶æ, imituj±ca d¿unglê. Miejsca, miêdzy którymi kr±¿± Oddzia³y Armii Gubii s± od siebie znacznie oddalone. Rolê Posterunków, mog± pe³niæ miejsca ,zaznaczone flagami. Lesisty, z gêst± ro¶linno¶ci±. Punkt zbiorczy komandosów jest oddalony znacznie od tras przemarszu Oddzia³ów, tak aby po odbiciu naukowca przez Komandosów, pozosta³e Oddzia³y Armii Gubii, mog³y próbowaæ odbiæ Naukowca.
Dodatkowe elementy wyposa¿enia: - Radiotelefony PMR lub GPRS (przynajmniej 2 dla 2 oddzia³ów Armii Gubii) - Pojemnik z amunicj± Komandosów (w ¶rodku amunicja ) - mapy z terenem z odpowiednio zaznaczonymi miejscami l±dowania,zrzutu skrzyni i miejsca ewakuacji (mapa Komandosów), ¶cie¿ek (mapa Oddzia³ów Gubii), w przypadku przechwycenia jakiejkolwiek mapy przeciwnik ma nieco u³atwione zadanie
Zasady trafieñ
Niezmienne od poprzednich scenariuszy tzn. Karty trafieñ. Karty ran: Na karcie ran mo¿e byæ napisane ZABITY lub RANNY. S± tylko te dwie opcje. Na pocz±tku ka¿dy dostaje jedn± kartê. Po trafieniu ¿o³nierz/komandos albo dostaje now± kartê od medyka albo losuje now± na punkcie respawn (bêd± umieszczone w jakim¶ kartoniku, pude³ku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, ka¿de nastêpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY. Gdy oberwiemy: Mo¿na zostaæ rannym lub od razu zgin±æ. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy. Osoba, która zosta³a ranna wzywa medyka krzycz±c MEDYK. Nie mo¿na siê „opatrzeæ” samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Je¶li medyk dotrze do rannego daje mu now± kartê ran + spêdza przy nim pó³ minuty „opatruj±c” go. Nie u¿ywamy banda¿y – symulujemy opatrywanie, leczenie spêdzaj±c przy rannym podany czas. Je¶li medyk nie dotrze do rannego w ci±gu 5 minut trafiony ¿o³nierz ginie. Osoba, która zginê³a zak³ada czerwon± chustê na g³owê, czapkê – ¿eby by³a dobrze widoczna. Odlicza w my¶lach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Je¶li jest strzelanina to lepiej odczekaæ chwilê d³u¿ej ¿eby nie przeszkadzaæ. Nie mo¿e nic mówiæ, id±c stara siê omijaæ miejsca, w których znajduj± inni ¿ywi uczestnicy gry – jednym s³owem – ma byæ jak najmniej kolizyjna niczym duch. S± trzy respawny w ci±gu godziny: 20 minut po pe³nej godzinie, 40 minut oraz o pe³nej godzinie.
Medycy: Na ka¿dy z Oddzia³ów Gubii przypada 1 medyk. Komandosi posiadaj± 1 medyka. Amunicja i magazynki: Oprócz specjalnych ograniczeñ dla Komandosów Arykañskich na pocz±tku gry. Przy sobie mo¿emy nosiæ amunicji ile chcemy i mo¿emy. Magazynków mo¿na mieæ przy sobie tyle ile chcemy i mo¿emy. Pojemno¶æ magazynków – real-capy, low-capy, mid-capy, - ³adujemy tyle ile siê w nich mie¶ci. Hi-capy ³adujemy tylko po 100 kulek BB.
FPS i piro Ograniczenia co do fps-ów to takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.: szturmowa- do 450 FPS wsparcia- 450 - 500 FPS snajperskie- 500-600 FPS
Zasady stosowania pirotechniki na imprezie. Moc petard: K-206 budynki, K-208 otwarty teren. Dozwolone rodzaje granatów: hukowe,z grochem. Ilo¶c i kto mo¿e u¿ywac: -Komandosi- 2 saperów,z czego ka¿dy mo¿e miec po 10 szt. granatów -Gubia-po 1 saperze na 1 oddzia³ Gubii,ka¿y z nich mo¿e miec po 15 szt .granatów -Terrory¶ci- to samo co Komandosi
RESPAWN Wojsk Gubii: Respawn zlokalizowany jest na jednym z posterunków Oddzia³ów Armii Gubii.
RESPAWN Komandosów Arykañskich: Respawn zlokalizowany jest w miejscu zrzutu Komandosów Arykañskich.
Ze wzglêdu na to, ¿e frekwêcja jest zaskakujaco wysoka "zmuszony" jestem na ustanowienie 3 strony konfliktu. Bêd± to Terrory¶ci-Anarchi¶ci Zajm± siê oni wprowadzeniem chaosu i demolki w szeregach ,zarowno Komandosów Arykañskich ,jak i Armii Gubii. W tej 3 frakcji umieszczam wszystkich niezrzeszonych.
Zadania dla Terrorystów
1. Znale¶c swoj± Tajn± Bazê( bêdzie zaznaczona na mapie ) 2. Znale¶c zaginion± Broñ Chemiczn± i dostarczyc j± do Bazy. 3. Znale¶c i uprowadzic Naukowca.(potrzebny bedzie do odpalenia Broni Chemicznej) 4. Razem z naukowcem uciec do Tajnej Bazy. 5. Bronic bazy przez 2 godz. ,potrzebnych do odpalenia Broni Chemicznej.
Bêd± podlegac tym samym kryteriom trafieñ.Respawn te¿ bêd± mieli osobny Nie moga siê sprzymierzac z ¿adna ze stron,jak to Anarchisci.
Lista graczy
Naukowiec- Pshybysz (42 BVE)
Komandosi Arykañscy: 1. Fiszer (42 BVE) -Dowódca Komandosów 2. Tripix (42 BVE) 3. Jadzia (KSZ EON ) 4. Beny (MOS) 5. Pawe³ (MOS) 6. Jurek (MOS) 7. Maciek (MOS) 8. Luto (MOS) 9. Czarny (MOS) 10. Piotrek (MOS) 11. Ghost49 (Death Legion) 12. Shadow (Death Legion) 13. Ligerius (Death Legion) 14. Simon (EON) 15. Bor (EON) 16. Carlos (EON) 17. Sparhawk (42 BVE) 18. Tomi (42 BVE)
Oddzia³ Sztabowy Armii Gubii
1. MacMax (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony") -Dowódca 1 Oddzia³u i Dowódca Gubii 2. Aliaze (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony") 3. Kama (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony") 4. Zibi (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony") 5. Solobando (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony") 6.
1 Oddzia³ Armii Gubii
1. Mant3z (PGABP) 2. Mrx (PGABP) 3. Sid (PGABP) 4. Polit (PGABP) 5. mklekow (PGABP) 6. Asia (PGABP) 7. Daniel3009 (PGABP) 8. Serek (PGABP) 9. Susel (PGABP) 10. Ksin (PGABP) 11. Jacek (NORRA) 12. Seth (NORRA) 13. Jêdrek (NORRA) 14. Korpi (NORRA) 15. Julas (NORRA) 16.
2 Oddzia³ Armii Gubii
1. Kosynier (GREEN BRO'S) 2. Arek (GREEN BRO'S) 3. Fryncik (GREEN BRO'S) 4. HF (GREEN BRO'S) 5. Grzeholec (M.I.G.) 6. SKONEK (GREEN BRO'S) 7. Art (GREEN BRO'S) 8. Chris (SFORA) 9. Trepisko (M.I.G.) 10. S³awek (GREEN BRO'S) 11. Principio (SFORA) 12.Darqo (GREEN BRO'S) 13.
3 Oddzia³ Armii Gubii
1. MG Shutze (Praetorians) 2. Zuber (Praetorians) 3. Strylo (Praetorians) 4. Krynio (Praetorians) 5. Han vel Bartas (Praetorians) -Dowódca 3 Oddzia³u 6. Tomazz (Praetorians) 7. Czaki (Praetorians) 8. Morg (Praetorians) 9. 10. 11.
Oddzia³ Terrorystów-Anarchistów
1. Kriz (Niezrzeszony) 2. Zio³o (Niezrzeszony) 3. Drwal (Niezrzeszony) 4. Mietuski (Niezrzeszony) 5. diablo62 (Niezrzeszony) 6. Daleen (Niezrzeszony) 7. Rufusiak (Niezrzeszony) 8. Krissan (Niezrzeszony) 9. ¯uku (Niezrzeszony) 10.Olo (Niezrzeszony) -Dowódca Terrorystów 11.PASZTET 187 (Niezrzeszony) 12.Beliar (Niezrzeszony) 13.Soul (Niezrzeszony)
Zapraszam Serdecznie do zabawy
|