Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazków
Aktualno¶ci: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Czy dotar³ do Ciebie email aktywacyjny?
Grudzieñ 23, 2024, 20:20:29


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: [1]   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: Poligon P1. 08.11.2009r g.10.00 Operacja "Search and Kill"  (Przeczytany 5730 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« : Pa¼dziernik 05, 2009, 16:52:46 »

Witam Szwedów
Mam dla Was zaproszenie do udzia³u w strzelance scenariuszowej u nas na Poligonie.Prosze o zapoznanie siê ze scenariuszem. Mam nadziejê ,¿e siê Wam spodoba 
A oto link http://asg.elblag.pl/foru...c.php?f=4&t=853
Serdecznie Zapraszam i pozdrawiam.
Fiszer.
« Ostatnia zmiana: Pa¼dziernik 10, 2009, 08:55:55 wys³ane przez Lojtnant » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Pa¼dziernik 05, 2009, 19:58:03 »

Operacja "Search and Kill"


Wstêp i przebieg scenariusza

Scenariusz opisuje akcjê Arykañskich Komandosów, maj±c± na celu uwolnienie naukowca od broni biologiczno-chemicznej przetrzymywanego w lasach na pó³noc od gubijskiego miasta Elbl±g, przez 1 z 3 oddzia³ów Armii Gubii. Grupy te dzia³aj± niezale¿nie od siebie, s± w ci±g³ym ruchu pomiêdzy swoimi posterunkami, 2 z nich posiadaj± ³±czno¶æ radiow±. Jednej i drugiej stronie zale¿y na tym aby naukowiec nie zgin±³. Z uwagi na po¶piech prowadzonej akcji ratunkowej, podczas zrzutu spadochronowego jednostki Arykañskich Komandosów, z samolotu odrzutowego nast±pi³y komplikacje, czego efektem s± braki w uzbrojeniu. Dru¿yna komandosów, dysponuje broni± d³ug± z ograniczonym zapasem amunicji(po 1 magazynku low-cap na replikê), ale zna z GPS'a dok³adn± pozycjê skrzyni z dodatkowymi magazynkami i zapasow± amunicj±, która znajduje siê jednak w okolicy przemierzanej przez oddzia³y Armii Gubii. Pojemnik z broni± musi byæ umieszczony przez organizatora tak, aby sprawia³ wra¿enie zrzuconego z samolotu na spadochronie. Na niekorzy¶æ Komandosów dzia³a czas, bowiem naukowiec jest jak najszybciej potrzebny w Sztabie G³ównym.


Cele


Komandosi musz± zdobyæ dodatkow± amunicjê, uwolniæ naukowca i udaæ siê do punktu zbiorczego. Posiadaj± dok³adne dane wywiadowcze odno¶nie mo¿liwej liczby i uzbrojenia przeciwnika. Oddzia³y Armii Gubii musz± utrzymaæ naukowca przy ¿yciu, nie dopu¶ciæ do jego przechwycenia, przy czym musz± przemieszczaæ siê od posterunku posterunku ,w obrêbie zamkniêtego obszaru pomiêdzy okre¶lonymi lokacjami ,korzystaj±c z okre¶lonych ¶cie¿ek, np. 2,3 ¶cie¿ki do wyboru(wszystko bêdzie zaznaczone na mapie). Oddzia³y mog± wspó³pracowaæ, ale zasadniczo taktyka zak³ada dzia³anie w 3 osobnych oddzia³ów, co ma na celu zmylenie przeciwnika, w którym oddziale znajduje siê naukowiec. W przypadku natrafienia na Komandosów najbardziej racjonalnym wydawaæ siê mo¿e wycofanie do innej grupy. Gubijczycy nie wiedz± o ilo¶ci i problemie z uzbrojeniem przeciwnika - w przypadku natrafienia na skrzyniê z amunicj±,nie mog± jej u¿yæ (do otwarcia niezbêdny specjalny klucz elektroniczny). Gdy grupa komandosów dotrze na miejsce wskazane przez GPS (pozycja na mapie) i znajdzie skrzyniê z amunicj±, mog± od tego momentu strzelaæ bez ograniczeñ amunicyjnych.

Zadania Komandosów Arykañskich

1. Znale¶c zagubion± skrzyniê z amunicj±
2. Wykrycie miejsca pobytu naukowca
3. Uprowadzenie naukowca
4. Jak najszybsza ucieczka ,wraz z naukowcem do punktu ewakuacyjnego.
5. Obrona punktu ewakuacyjnego przez 2 godziny lub do koñca strzelanki.

Zadania Oddzia³ów Armii Gubii

1. Zorganizowanie 3 posterunków.
2. Przemieszczanie siê ca³ym oddzia³em(raz na 20 min ,w ci±gu 1 godziny) pomiêdzy posterunkami ,po wyznaczonych trasach.(podczas postoju na posterunku, wysy³ac patrole)
3. Niedopuszczenie do uprowadzenia naukowca.
4. W razie uprowadzenia: wykryc miejsce przebywania porwanego naukowca,odbicie go z r±k porywaczy.


Informacje dodatkowe

Dru¿yna Arykañskich Komandosów - 6-8 graczy lub wiêcej 
Odzia³y Armii Gubii - 3 grupy po min. 5 graczy lub wiêcej 

Teren:
Gêsta i bujna ro¶linno¶æ, imituj±ca d¿unglê. Miejsca, miêdzy którymi kr±¿± Oddzia³y Armii Gubii s± od siebie znacznie oddalone. Rolê Posterunków, mog± pe³niæ miejsca ,zaznaczone flagami. Lesisty, z gêst± ro¶linno¶ci±. Punkt zbiorczy komandosów jest oddalony znacznie od tras przemarszu Oddzia³ów, tak aby po odbiciu naukowca przez Komandosów, pozosta³e Oddzia³y Armii Gubii, mog³y próbowaæ odbiæ Naukowca.


Dodatkowe elementy wyposa¿enia:
- Radiotelefony PMR lub GPRS (przynajmniej 2 dla 2 oddzia³ów Armii Gubii)
- Pojemnik z amunicj± Komandosów (w ¶rodku amunicja )
- mapy z terenem z odpowiednio zaznaczonymi miejscami l±dowania,zrzutu skrzyni i miejsca ewakuacji (mapa Komandosów), ¶cie¿ek (mapa Oddzia³ów Gubii), w przypadku przechwycenia jakiejkolwiek mapy przeciwnik ma nieco u³atwione zadanie 

Zasady trafieñ

Niezmienne od poprzednich scenariuszy tzn. Karty trafieñ.
Karty ran:
Na karcie ran mo¿e byæ napisane ZABITY lub RANNY. S± tylko te dwie opcje. Na pocz±tku ka¿dy
dostaje jedn± kartê. Po trafieniu ¿o³nierz/komandos albo dostaje now± kartê od medyka albo losuje
now± na punkcie respawn (bêd± umieszczone w jakim¶ kartoniku, pude³ku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, ka¿de nastêpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Mo¿na zostaæ rannym lub od razu zgin±æ. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy.
Osoba, która zosta³a ranna wzywa medyka krzycz±c MEDYK. Nie mo¿na siê „opatrzeæ”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Je¶li medyk dotrze do rannego daje mu now±
kartê ran + spêdza przy nim pó³ minuty „opatruj±c” go. Nie u¿ywamy banda¿y – symulujemy
opatrywanie, leczenie spêdzaj±c przy rannym podany czas. Je¶li medyk nie dotrze do rannego w
ci±gu 5 minut trafiony ¿o³nierz ginie.
Osoba, która zginê³a zak³ada czerwon± chustê na g³owê, czapkê – ¿eby by³a dobrze widoczna.
Odlicza w my¶lach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Je¶li jest strzelanina to
lepiej odczekaæ chwilê d³u¿ej ¿eby nie przeszkadzaæ. Nie mo¿e nic mówiæ, id±c stara siê omijaæ
miejsca, w których znajduj± inni ¿ywi uczestnicy gry – jednym s³owem – ma byæ jak najmniej
kolizyjna niczym duch. S± trzy respawny w ci±gu godziny: 20 minut po pe³nej godzinie, 40 minut
oraz o pe³nej godzinie.

Medycy:
Na ka¿dy z Oddzia³ów Gubii przypada 1 medyk.
Komandosi posiadaj± 1 medyka.
Amunicja i magazynki:
Oprócz specjalnych ograniczeñ dla Komandosów Arykañskich na pocz±tku gry.
Przy sobie mo¿emy nosiæ amunicji ile chcemy i mo¿emy. Magazynków mo¿na mieæ przy sobie tyle
ile chcemy i mo¿emy. Pojemno¶æ magazynków – real-capy, low-capy, mid-capy, - ³adujemy tyle ile siê w nich mie¶ci. Hi-capy ³adujemy tylko po 100 kulek BB.

FPS i piro
Ograniczenia co do fps-ów to takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.: szturmowa- do 450 FPS
wsparcia- 450 - 500 FPS
snajperskie- 500-600 FPS

Zasady stosowania pirotechniki na imprezie.
Moc petard: K-206 budynki, K-208 otwarty teren.
Dozwolone rodzaje granatów: hukowe,z grochem.
Ilo¶c i kto mo¿e u¿ywac:
-Komandosi- 2 saperów,z czego ka¿dy mo¿e miec po 10 szt. granatów
-Gubia-po 1 saperze na 1 oddzia³ Gubii,ka¿y z nich mo¿e miec po 15 szt .granatów
-Terrory¶ci- to samo co Komandosi



RESPAWN Wojsk Gubii:
Respawn zlokalizowany jest na jednym z posterunków Oddzia³ów Armii Gubii.

RESPAWN Komandosów Arykañskich:
Respawn zlokalizowany jest w miejscu zrzutu Komandosów Arykañskich.

Ze wzglêdu na to, ¿e frekwêcja jest zaskakujaco wysoka "zmuszony" jestem na ustanowienie 3 strony konfliktu.
Bêd± to Terrory¶ci-Anarchi¶ci  Zajm± siê oni wprowadzeniem chaosu i demolki w szeregach ,zarowno Komandosów Arykañskich ,jak i Armii Gubii.
W tej 3 frakcji umieszczam wszystkich niezrzeszonych.

Zadania dla Terrorystów

1. Znale¶c swoj± Tajn± Bazê( bêdzie zaznaczona na mapie  )
2. Znale¶c zaginion± Broñ Chemiczn± i dostarczyc j± do Bazy.
3. Znale¶c i uprowadzic Naukowca.(potrzebny bedzie do odpalenia Broni Chemicznej)
4. Razem z naukowcem uciec do Tajnej Bazy.
5. Bronic bazy przez 2 godz. ,potrzebnych do odpalenia Broni Chemicznej.

Bêd± podlegac tym samym kryteriom trafieñ.Respawn te¿ bêd± mieli osobny
Nie moga siê sprzymierzac z ¿adna ze stron,jak to Anarchisci.



Lista graczy

Naukowiec- Pshybysz (42 BVE)

Komandosi Arykañscy:
1. Fiszer (42 BVE) -Dowódca Komandosów
2. Tripix (42 BVE)
3. Jadzia (KSZ  EON )
4. Beny (MOS)
5. Pawe³ (MOS)
6. Jurek (MOS)
7. Maciek (MOS)
8. Luto (MOS)
9. Czarny (MOS)
10. Piotrek (MOS)
11. Ghost49 (Death Legion)
12. Shadow (Death Legion)
13. Ligerius (Death Legion)
14. Simon (EON)
15. Bor (EON)
16. Carlos (EON)
17. Sparhawk (42 BVE)
18. Tomi (42 BVE)

Oddzia³ Sztabowy Armii Gubii

1. MacMax (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony") -Dowódca 1 Oddzia³u i Dowódca Gubii
2. Aliaze (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony")
3. Kama (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony")
4. Zibi (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony")
5. Solobando (Zwi±zek Taktyczny "Trzy Korony")
6.


1 Oddzia³ Armii Gubii

1. Mant3z (PGABP)
2. Mrx (PGABP)
3. Sid (PGABP)
4. Polit (PGABP)
5. mklekow (PGABP)
6. Asia (PGABP)
7. Daniel3009 (PGABP)
8. Serek (PGABP)
9. Susel (PGABP)
10. Ksin (PGABP)
11. Jacek (NORRA)
12. Seth (NORRA)
13. Jêdrek (NORRA)
14. Korpi (NORRA)
15. Julas (NORRA)
16.




2 Oddzia³ Armii Gubii

1. Kosynier (GREEN BRO'S)
2. Arek (GREEN BRO'S)
3. Fryncik (GREEN BRO'S)
4. HF (GREEN BRO'S)
5. Grzeholec (M.I.G.)
6. SKONEK (GREEN BRO'S)
7. Art (GREEN BRO'S)
8. Chris (SFORA)
9. Trepisko (M.I.G.)
10. S³awek (GREEN BRO'S)
11. Principio (SFORA)
12.Darqo (GREEN BRO'S)
13.



3 Oddzia³ Armii Gubii


1. MG Shutze (Praetorians)
2. Zuber (Praetorians)
3. Strylo (Praetorians)
4. Krynio (Praetorians)
5. Han vel Bartas (Praetorians) -Dowódca 3 Oddzia³u
6. Tomazz (Praetorians)
7. Czaki (Praetorians)
8. Morg (Praetorians)
9.
10.
11.


Oddzia³ Terrorystów-Anarchistów

1. Kriz (Niezrzeszony)
2. Zio³o (Niezrzeszony)
3. Drwal (Niezrzeszony)
4. Mietuski (Niezrzeszony)
5. diablo62 (Niezrzeszony)
6. Daleen (Niezrzeszony)
7. Rufusiak (Niezrzeszony)
8. Krissan (Niezrzeszony)
9. ¯uku (Niezrzeszony)
10.Olo (Niezrzeszony) -Dowódca Terrorystów
11.PASZTET 187 (Niezrzeszony)
12.Beliar (Niezrzeszony)
13.Soul (Niezrzeszony)



Zapraszam Serdecznie do zabawy

« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 19:27:23 wys³ane przez fiszer31 » Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Pa¼dziernik 05, 2009, 20:01:51 »

A, fajny.
Wrzucê temat ch³opakom.
Zapisane

Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 99



Email
« Odpowiedz #3 : Pa¼dziernik 06, 2009, 12:53:05 »

Panowie, je¶li bêdziecie jechaæ, to czy znajdzie siê miejsce dla jednego ku¶tykaj±cego?
Nie uczestniczy³bym dzia³aniach bojowych, ale jako wsparcie w postaci dopingu 
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #4 : Pa¼dziernik 08, 2009, 17:57:01 »

Panowie niestety zaczyna mi siê frekwêcja sypaæ(Preatoriansi odmówili przyjazdu)
A jak z Wami?
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 416



WWW Email
« Odpowiedz #5 : Pa¼dziernik 09, 2009, 07:31:05 »

Te¿ s³abo z odzewem. Mo¿e dlatego ¿e wychodzi imprezea tydzieñ po tygodniu (04.10) byli¶my w Lublewie.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #6 : Pa¼dziernik 09, 2009, 15:48:24 »

Widz±c tak marn± frekwêcjê ,przenoszê realizacjê scenariusza na 8 listopada.Mam tylko nadziejê ,¿e  wszystkim zainteresowanym,termin bêdzie pasowaæ.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 416



WWW Email
« Odpowiedz #7 : Pa¼dziernik 10, 2009, 08:55:24 »

ok.
Pozwoli³em sobie zmieniæ datê w tytule w±tku.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #8 : Pa¼dziernik 10, 2009, 12:22:27 »

Dziêki Jacek
A co do zaproszenia to ca³y czas jest aktualne
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #9 : Pa¼dziernik 26, 2009, 20:11:34 »

Panowie .
Powiadamiam Was ,¿e edytowa³em 2 post ze scenariuszem .
Jak sami widzicie zaczynaj± siê wpisywaæ ludzie.
Mam wielk± nadziejê ,¿e kto¶ z Waszej ekipy siê pojawi.
Zapraszam Was serdecznie 
Pozdrawiam
Fiszer.
Zapisane
Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 99



Email
« Odpowiedz #10 : Pa¼dziernik 27, 2009, 12:06:02 »

Je¶li bêdê w trójmie¶cie, a nie na ¶l±sku, to z chêci± siê pojawiê.
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #11 : Listopad 01, 2009, 20:59:42 »

Edytowa³em 2 post.
Zostali wyznaczeni dowódcy(z wyj±tkiem 2 Oddzia³u).
Wpisano zadania dla Terrorystów.
Nie chcê zapeszc ale jak narazie wpisanych jest 59 osób
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 19:27:42 wys³ane przez fiszer31 » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #12 : Listopad 05, 2009, 19:28:46 »

Edytowa³em znowu Spoko 2 post.
Dodane zasady piro i zadania dla komandosów i Gubii.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 416



WWW Email
« Odpowiedz #13 : Listopad 07, 2009, 21:46:56 »

No, fajno siê  zapowiada....
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

nakazdytemat fanklubklasycznychaut lodux poszukiwacze virginia