Witam.
Mam zaszczyt zaprosiĂŚ Was na MilSim 24 H , w konwencji Konfliktu ArykaĂąsko -Gubijskiego.
MilSim 24H organizowany jest przez ElblÂąskie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe "ERSOFT"
W zwiÂązku z tym ,Âże organizowanie takiej imprezy kosztuje "trochĂŞ" czasu i ÂśrodkĂłw materialnych,zmuszeni jesteÂśmy wprowadziĂŚ wpisowe. SkÂładka wynosi
20 zÂł.
Wpisowe proszĂŞ wpÂłacaĂŚ na konto Stowarzyszenia do 5 kwietnia.
http://asg.elblag.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=968 W tytule wpÂłaty wpisaĂŚ "Milsim 24H" i "nick".
MilSim 24H jest imprezÂą dla w wieku 18+.
[size=150]Operacja "Stabilization zone"[/size]Jest wiosna 2010 roku.
Po ciĂŞÂżkich i krwawych walkach pomiĂŞdzy ArykaĂączykami i wojskami Gubii,spoÂłecznoÂśc miĂŞdzynarodowa straciÂła cierpliwoÂśc.
Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady Bezpieczeùstwa ONZ,jednog³oœnie uchwalono uchwa³ê o wys³aniu w rejon walk , oddzia³ów ONZ. Uchwalono te¿ powstanie tzw.
Strefy Buforowej, majÂącej na celu odseparowanie od siebie walczÂących stron.
Strefa Buforowa powsta³a w rejonie na pó³noc od Gubijskiego miasta Elbl¹g.
Dowódcy oddzia³ów ONZ myœleli,¿e bêdzie to kolejna nudna misja.
Jednak poÂźniejsze wydarzenia pokazaÂły ,jak bardzo siĂŞ mylili......
ZadaniaOddziaÂł ONZ1. Utworzenie i wyznaczenie
Strefy Buforowej. (strefa ma byc wyznaczona poprzez rozci¹gniêcie ¿ó³to-czarnej taœmy ostrzegawczej, 10-15 metrowe odcinki ,co 150-200 m)
2. Zorganizowanie Sztabu (w pobliÂżu Czerwonego Domku)
3. Zorganizowanie Respawnu (pierwsze piĂŞtro Czerwonego Domku)
4. Zorganizowanie WiĂŞzienia (piwnica Czerwonego Domku)
5. WysyÂłanie patroli 5-6 osobowych, pilnujÂących granicy
Strefy Buforowej (celem patroli jest,niedopuszczenie do przenikania poprzez strefê, oddzia³ów obydwu stron konfliktu, w przypadku z³apania jakiegoœ ¿o³nierza,odstawienie go na 1 godz. do wiêzienia)
Wojska Gubii 1. Zorganizowanie Sztabu/Respawnu (sztab znajduje siĂŞ na poÂłudniowy-zachĂłd od brodu na rzeczce)
2. Zorganizowanie 2-3 punktĂłw granicznych /posterunkĂłw (znajdujÂą siĂŞ one wzdÂłuÂż poÂłudniowej granicy
Strefy Buforowej,co 150-200 m )
3. WysyÂłanie patroli 5-10 osobowych.(operujÂą one pomiĂŞdzy posterunkami i sztabem)
4. Zadania w zalakowanych kopertach(co 2-3 godziny moÂżna otworzyc 1 kopertĂŞ z zadaniem)
Wojska Arykaùskie1. Zorganizowanie Sztabu/Respawnu (sztab znajduje siê na pó³noc od "Zawalonego Mostu")
2. Zorganizowanie 2-3 punktów granicznych /posterunków (znajduj¹ siê one wzd³u¿ pó³nocnej granicy
Strefy Buforowej,co 150-200 m )
3. WysyÂłanie patroli 5-10 osobowych.(operujÂą one pomiĂŞdzy posterunkami i sztabem)
4. Zadania w zalakowanych kopertach(co 2-3 godziny moÂżna otworzyc 1 kopertĂŞ z zadaniem)
Regulamin gryÂŻoÂłnierze ONZ w razie spotkania intruzĂłw, mogÂą ich ostrzelaĂŚ i aresztowaĂŚ.
AresztantĂłw po 1 godzinie ,trzeba odprowadziĂŚ na punkt graniczny/posterunek (zaleÂżnie od przynaleÂżnoÂści aresztanta)
Karty ran:
Na karcie ran moÂże byĂŚ napisane ZABITY lub RANNY. SÂą tylko te dwie opcje. Na poczÂątku kaÂżdy
dostaje jednÂą kartĂŞ. Po trafieniu ÂżoÂłnierz albo dostaje nowÂą kartĂŞ od medyka albo losuje
nowÂą na punkcie respawn (bĂŞdÂą umieszczone w jakimÂś kartoniku, pudeÂłku).Kart w sumie jest razem 500 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, kaÂżde nastĂŞpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Mo¿na zostaÌ rannym lub od razu zgin¹Ì. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy.
Osoba, ktĂłra zostaÂła ranna wzywa medyka krzyczÂąc MEDYK. Nie moÂżna siĂŞ „opatrzeĂŚ”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. JeÂśli medyk dotrze do rannego daje mu nowÂą
kartĂŞ ran + spĂŞdza przy nim pó³ minuty „opatrujÂąc” go. Nie uÂżywamy bandaÂży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spĂŞdzajÂąc przy rannym podany czas. JeÂśli medyk nie dotrze do rannego w
ciÂągu 5 minut trafiony ÂżoÂłnierz ginie.
Osoba, ktĂłra zginĂŞÂła zakÂłada czerwonÂą chustĂŞ na gÂłowĂŞ, czapkĂŞ – Âżeby byÂła dobrze widoczna.
Odlicza w myÂślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. JeÂśli jest strzelanina to
lepiej odczekaĂŚ chwilĂŞ dÂłuÂżej Âżeby nie przeszkadzaĂŚ. Nie moÂże nic mĂłwiĂŚ, idÂąc stara siĂŞ omijaĂŚ
miejsca, w ktĂłrych znajdujÂą inni Âżywi uczestnicy gry – jednym sÂłowem – ma byĂŚ jak najmniej
kolizyjna niczym duch. Na respawnie gracz odczekuje 1 godzinĂŞ.
Amunicja i magazynki:Magazynki real, low i mid-capy Âładujemy do peÂłna.
Hi-capy Âładujemy teÂż do peÂłna,ale strzelamy tylko na singlu. Ograniczenie to nie dotyczy karabinĂłw wsparcia.
Ograniczenia bĂŞdÂą sprawdzane przez Organizatora . JeÂśli ,ktĂłraÂś z osĂłb zÂłamie te zasadĂŞ/ograniczenie co do hi-capĂłw, wylatuje z imprezy.
Magazynki hi-cap bedÂą oznaczone cienkÂą czerwonÂą taÂśmÂą izolacyjnÂą.
FPSOgraniczenia co do fps-Ăłw ,takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.:
- szturmowa- do 450 FPS
- wsparcia- 450 - 500 FPS
- snajperskie- 500-600 FPS
Mechanika gryPodczas caÂłej gry sÂą tylko 3 miejsca respawnu.
Miejscami tymi sÂą:
Dla
ONZ -
Szpital ONZDla
Wojsk ArykaĂąskich -
SztabDla
Wojsk Gubijskich -
Sztab KaÂżdy kto zostanie trafiony i jego karta trafieĂą pokaÂże ,Âże jest
ZABITY,musi udac siĂŞ do
Swojego Respawnu ,gdzie przebywa
1 godzinĂŞ .
Wiêzienie ONZ nie jest respawnem.Ma byc kar¹ za niew³aœciwe zachowanie na MilSimie ,oraz rodzajem straszaka Oddzia³ów QNZ wobec liczebnej przewagi sk³óconych stron. Czas kary dla gracza 1 lub 2 godziny pobytu we wiêzieniu.
PorzÂądku we wiĂŞzieniu pilnowac bĂŞdzie
Komendant wraz z 2 straÂżnikami.
Zapisy do stron konfliktuOddziaÂł ONZZapisaĂŚ mogÂą siĂŞ tylko gracze z ElblÂąga i najbliÂżych okolic (czÂłonkowie 42BVE, G.R.A.T. ,Death Legion, niezrzeszeni)
DowĂłdca-
Komendant WiĂŞzienia -
Lekarz Szpitala -
Lista:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Wojska GubiiTĂŞ stronĂŞ konfliktu reprezentujÂą teamy: Kaliber 69 (MorÂąg), StraszydÂło(Olsztyn), G.S.P. Praetorians(Kwidzyn), Green Brothers (IÂława), Team Ravena (LĂŞbork)
DowĂłdca-
Lista:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Wojska ArykaùskieTê stronê konfliktu reprezentuj¹ teamy:Norra Regemente (Gdaùsk), Smorgasboard (Trójmiasto), PGAPB (Pruszcz Gdaùski), FAB (Warszawa), RHP (Pszczó³ki), Apokalipsa (Gdaùsk)
DowĂłdca-
Lista:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Zapraszam do udziaÂłu w imprezie.