Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazków
Aktualno¶ci: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Czy dotar³ do Ciebie email aktywacyjny?
Grudzieñ 23, 2024, 15:31:42


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: [1]   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: Joule (J), a fps - jak przeliczaæ?  (Przeczytany 24297 razy)
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 416



WWW Email
« : Marzec 05, 2010, 21:55:25 »

Czasami mo¿na spotkaæ podawanie mocy repliki w Joulach (d¿ulach). Jak to siê ma do fps-ów?
Oto wzór jak kto¶ chce sam obliczyæ moc wyra¿on±  w d¿ulach



Przed podstawieniem danych we wzorze, nale¿y upewniæ siê, co nastêpuje:
1. Waga BB ujêto w kilogramach. Na przyk³ad, 0.2g BB przyrównuje do 0,0002 kg.
2. Prêdko¶æ jest w metrach na sekundê

a dla "leniwych" poni¿ej znajduje siê tabela - energia  (d¿uli) do FPS (stóp na sekundê) dla kulki 0.2g.
 Nale¿y pamiêtaæ, ¿e wszystkie warto¶ci energii w d¿ulach policzone zosta³y w oparciu o prêdko¶ci kulki 0.2g. Oczywi¶cie, je¶li u¿ywasz ciê¿szych kulek,  zwiêkszy to parametr masy i spowoduje spadek FPS - patrz na wzór powy¿ej.

Joule   FPS

0,5          233
1,0          330
1,4          390
1,7          430
2,0          467
2,3          500
2,5          522

Dalej to ju¿ strach liczyæ...
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

animeozywiolach nakazdytemat yourlifetoday female-vs-male fanklubklasycznychaut