Witam.
Chcia³bym Wszystkich serdecznie zaprosiæ na imprezê typu milsim 24H.
Impreza odbêdzie siê w dn. 2-3.07.2011r, w lasach na po³udniowy wschód od M³ynar.
Przewidziana jest rozgrywka na uproszczonych zasadach ,kart ran.
Jak na razie wrzucam zajawkê ...
Zasady, regulamin , podzia³ stron i ewentualne wpisowe (nie wiêcej ni¿ 10 z³) w pó¼niejszym terminie....(do koñca przysz³ego tygodnia)[size=150]
Na razie prosimy o wpisywanie siê chêtnych na listê ogóln±. Obowiazuje podzia³ mundurowy [/size]
OPERACJA „RIPPER”Po prawie roku wzglêdnego spokoju, na pograniczu Arykañsko – Gubijskim, znów zaczynaj± siê budziæ w ludziach „Demony Wojny”.
Tym razem niespokojnym rejonem s± lasy w okolicy ma³ego arykañskiego miasteczka o nazwie M³ynary.
W Sztabie G³ównym Armii Arykañskiej niepokój wzbudzi³ fakt ,¿e od kilku tygodni zamilk³a ca³a siatka wywiadowcza ,dzia³aj±ca w okolicy M³ynar....
Sztabowcy co¶ zaczynali przeczuwaæ....
Pó¼niejsza historia pokaza³a, ¿e niestety, nie mylili siê.....
Lista :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Pozdrawiam.
Fiszer.
[size=150]Gra wy³±cznie dla osób w wieku 18+.[/size]Manewry rozpoczn± siê od godziny 12.00 dnia 2.07.2011 sobota i bêd± trwa³y do 12.00 w niedzielê 3.07.2011. Przybli¿ony teren imprezy/gry jest obszar (las) znajduj±cy siê pomiêdzy miejscowo¶ciami – M³ynary, S±py, Warszewo, Zastawno, Za¶cianki.
Teren ten znajduje siê oko³o 30km na wschód od Elbl±ga
[size=150]
Link [/size]:
http://www.wikimapia.org/#lat=54.1688658&lon=19.6795177&z=14&l=28&m=b&v=1Dok³adne mapy zostan± umieszczone wraz z rozkazami, zadaniami podczas odprawy w sobotê. Ka¿dy z graczy dostanie miniaturkê mapy jednak mo¿e jej u¿yæ tylko po zakoñczeniu gry aby dotrzeæ do pkt „biwakowego” , parkingu.
Mapy bior±ce udzia³ w rozgrywce otrzymaj± tylko wyznaczone osoby ( najprawdopodobniej dowodz±cy oddzia³ami). Wszyscy uczestnicy otrzymaj± mapy w dniu rozgrywki. Do tego czasu mo¿na bazowaæ na mapach umieszczonych na forum.
Stronami konfliktu s± :
-
Wojska Arykañskie-
Armia GubiiWojska ArykañskieDo tej strony konfliktu przypisani s± gracze ,którzy maj± mundury w kamufla¿ach : Multicam, Woodland ,Marpat ,DPM, CCE i Szwedzkie M90.
Armia GubiiDo tej strony konfliktu przypisani s± gracze ,którzy maj± mundury w kamufla¿ach: Flecktarn Troperntarn, duñski M84, fiñski M/05 , WZ-93 i kamufla¿e rosyjskie.
[size=150]Wszystkich Graczy prosimy o powa¿ne potraktowanie „wymogu kamufla¿owego”.[/size]Obydwie strony konfliktu startuj± z dwóch ró¿nych miejsc.
Obydwie strony maj± osobne parkingi i miejsca biwakowe(tzw. Trupiarnie).
Organizatorzy postaraj± siê by w miejscach biwakowych mo¿na by³o rozpaliæ ognisko, chocia¿ wszystko bêdzie zale¿a³o od pogody (susza i zwi±zane z tym zagro¿enie po¿arowe).
Prosimy uczestników gry o zabranie ze sob± : namiot, ¶piwór, jedzenie na 2 dni ,latarkê i telefon komórkowy oraz du¿o „ dobrego humoru” Musieli¶my te¿ wprowadziæ tzw. wpisowe.
Zwi±zane jest to jak wszyscy ,którzy kiedykolwiek organizowali wiêksz± imprezê ASG, wiedz± ,z kosztami organizacyjnymi i logistycznymi.
Koszt wyliczyli¶my na 10 z³ od osoby.Wp³aty prosimy dokonywaæ na konto Stowarzyszenia „ERSOFT”
Dane.
Elbl±skie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT
82-300 Elbl±g
ul. Artura Grottgera 76/2
Nr. konta. Alior Bank
56 2490 0005 0000 4500 7172 1170
W tytule wp³aty prosimy napisaæ : imiê i nazwisko , ksywê oraz MilSim 24H M³ynary.Prosimy te¿ o dopisanie w tytule wp³aty s³owo "DAROWIZNA" (zwi±zane jest to ze sprawami ksiêgowymi)
Grupowo....podobnie. [size=150]Regulamin gry[/size]U¿ycie replik:- Broñ podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ³adowane ilo¶ci± kulek do pe³na,
- Broñ boczna (pistolety) - 1 pe³ny magazynek.
- Broñ wsparcia - jeden magazynek do pe³na( np. 2500 lulek)
Ograniczenia amunicyjne:Strzelec (broñ indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespo³owa broñ wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broñ snajperska) - 100 szt.
Broñ krótka - 0 szt.
Niedozwolone jest do³adowywanie broni innej klasy ni¿ ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie mo¿na do³adowywaæ magazynków pistoletowych; nie mo¿na do³adowywaæ magazynków M16 z amunicji snajpera).
Ograniczenia mocy replik Broñ indywidualna - do 450 fps
Zespo³owa broñ wsparcia - do 500 fps
Broñ snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
Broñ snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.
BEZPIECZEÑSTWO- Zabrania siê u¿ywania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych ro¶lin)
- Po zakoñczeniu gry wszystkie powsta³e ¶mieci zabieramy ze sob± do najbli¿szego kontenera na odpady, nie pozostawiaj±c nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozosta³o¶ci po po¿ywieniu i s³odyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania siê zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczêcia gry a¿ do ca³kowitego jej zakoñczenia.
- Zabrania siê strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiaj±c tylko sam± replikê z za ukrycia.
- W razie doznania powa¿nego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grê do czasu wyja¶nienia zdarzenia.
- Podczas gry nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na nierówno¶ci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny.
PRZEDMIOTY KTÓRE KA¯DY GRACZ MUSI POSIADAÆ ZE SOB¡. - Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
- Bia³y banda¿ lub bia³a ta¶ma minimum 5cm szeroko¶ci
[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpniête z zasad Milka by Luthorusa)
RLLR – Rana Lekka Lewa Rêka
RLPR – Rana Lekka Prawa Rêka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana Ciê¿ka Korpus
RCG - Rana Ciê¿ka G³owa
KIA – ZGON
RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w koñczyny traktowane s± jako rany lekkie, daje to mo¿liwo¶æ odczo³gania siê od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz mo¿e samodzielnie zatamowaæ krwawienie ( obanda¿owaæ trafion± koñczynê ) . W tym celu musi zu¿yæ jeden kompletny opatrunek – banda¿. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie ¿adnej wiêcej akcji, gracz musi pozostaæ w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi ca³kowicie unieruchamiaæ staw kolanowy lub ³okciowy. W tym celu podk³adamy jaki¶ usztywniacz – patyk itd…..
Je¿eli organizator w trakcie rozgrywki zauwa¿y gracza z niew³a¶ciwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa tak± osobê z gry. RCK, RCG – trafienia w korpus i g³owê, traktowane s± jako rana ciê¿ka. Po otrzymaniu trafienia gracz mo¿e tylko wzywaæ medyka. Tylko medyk mo¿e opatrzyæ ranê i ma na to 30 minut. Je¿eli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakoñczyæ grê. W³a¶ciwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysoko¶æ miê¶ni brzucha i klatki piersiowej), prawid³owo wykonane nie powinno daæ mo¿liwo¶ci wykonania sk³onu.
Rana G³owy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(g³owa musi byæ obwi±zana ca³ym banda¿em z opatrunkiem,na g³owie nie mo¿e znajdowaæ siê ¿adne nakrycie g³owy)
Dodatkowo osoba ciê¿ko ranna nie mo¿e nosiæ ¿adnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przej±æ kolega z teamu. Gracz mo¿e jednak u¿ywaæ broni g³ównej ( tylko jeden wpiêty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i u¿ywanie broni bocznej – równie¿ tylko z jednym aktualnie wpiêtym magazynkiem.
KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba t³umaczyæ
Ka¿dy gracz bêdzie posiada³ na pocz±tku rozgrywki jedn± kartê trafienia. Kolejne karty bêd± nosili medycy.
Rany ulegaj± kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciê¿ko ranna ( usztywniamy kolejn± koñczynê wskazan± przez kartê jednak osoba nie mo¿e nosiæ ekwipunku jak to by³o opisane wcze¶niej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon
Osoba Ciê¿ko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.
DobijanieAby dobiæ rannego w sposób pewny (wyeliminowaæ przeciwnika z gry) nale¿y go dobiæ podchodz±c na odleg³o¶æ minimum 2 m i wypowiedzieæ has³o "dobijam". Ranny, niezale¿nie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.
Medycy.Medyk mo¿e siê sam uleczyæ je¶li :
- zosta³ lekko ranny
Medyka ciê¿ko rannego mo¿e uleczyæ jedynie inny medyk.
[size=150]WA¯NE[/size]Zasady RESPAWNUOsoba trafiona (KIA) udaje siê w miesce okre¶lone na mapie jako RESPAWN/TRUPIARNIA.
Gracz taki przebywa na RESPAWNIE do dnia nastêpnego ,kiedy to wchodzi ponownie do gry jako posi³ki dla swojej strony koñfliktu,o okre¶lonej przez ORGANIZATORÓW godzinie.PRZERWA OFF-GAMEWpowadzamy te¿ tzw. PRZERWÊ OFF-GAME Bêdzie ona obowi±zywaæ od godz. 23.00 w sobotê - do godz. 3.00 rano w niedzielê
Podyktowane jest to wzglêdami bezpieczeñstwa graczy.Na terenie gry pe³no jest dziur po grasuj±cych tam bobrach. Kolega Beny z Teamu Kaliber 69 z Mor±ga mo¿e nt. co nie co opowiedzieæ